Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket web-hotel er bedst til affiliate-marketing.?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 8. Jan 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aske,

Jeg synes helt klart at du skal prøve at kigge på hvad vi (Meebox) kan tilbyde af webhoteller. Vi har nogle virkelig skarpe priser samt kraftige servere. Det kan du alt sammen læse mere om her: http://meebox.net/da/webhoteller/billigt-webhotel/.

Hvis du har andre spørgsmål er du velkommen til at skrive til os på enten Twitter, Facebook (eller vores andre sociale medier) eller her på Amino.

Hav en god dag! :-) 

Tilmeldt 7. Jan 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lucas - Hosting4Real:
Nej, IP har intet at sige.

Lucas, var det ikke en god idé at læse hvad du linker til.

citat (fra google):

If an international domain (.com, .org, .eu, etc) has been used, we'll rely on several signals, including IP address, location information on the page 

---

Ip-adressen er stadig vigtig i nogle sammenhænge, men du har ret i at sprogopsætning i header kan udligne forskellen. Derfor har jeg skrevet micro-fordel.

I forbindelse med seo er det aldrig en dårlig idé at benytte de muligheder der er for at informere søgemaskinerne, og ikke kun vælge en enkelt metode ud, da søgemaskinerne ikke fungerer ens og hele tiden udvikler sig.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 15:32

KenHansen:

Lucas - Hosting4Real:
Nej, IP har intet at sige.

Lucas, var det ikke en god idé at læse hvad du linker til.

citat (fra google):

If an international domain (.com, .org, .eu, etc) has been used, we'll rely on several signals, including IP address, location information on the page 

---

Ip-adressen er stadig vigtig i nogle sammenhænge, men du har ret i at sprogopsætning i header kan udligne forskellen. Derfor har jeg skrevet micro-fordel.

I forbindelse med seo er det aldrig en dårlig idé at benytte de muligheder der er for at informere søgemaskinerne, og ikke kun vælge en enkelt metode ud, da søgemaskinerne ikke fungerer ens og hele tiden udvikler sig.

Nu er der ingen grund til at tage ting ud af context, hvis vi lige tager resten af teksten med:

If no information is entered in Webmaster Tools, we'll rely largely on the site's country domain (.ca, .de, etc.). If an international domain (.com, .org, .eu, etc) has been used, we'll rely on several signals, including IP address, location information on the page, links to the page, and any relevant information from Google Places. If you change hosting provider for a country domain, there should be no impact. If you change the hosting provider of an international domain to a provider in another country, we recommend using Webmaster Tools to tell us which country your site should be associated with.

Så hvis du IKKE tager brug af geotargeting, så har det betydning, men hvis du tager brug af geotargeting, så har det ikke betydning.

Se video'en, der forklare hun det også ;)

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Tilmeldt 9. Nov 12
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 23:45

Tusind tak for alle svarene!
Jeg har nu valgt Meebox og er i gang med at bestille webhotel samt domæne. Jeg kom i tvivl om jeg skal købe "1 Didikeret IP-adresse til webhotel", hvis jeg ønsker at køre en hjemmeside med affiliate.

Jeg håber i kan hjælpe mig med spørgesmålet.

Mvh.

Aske Vigen Pedersen

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 00:01

Nej, det er ikke nødvendigt for din side.

Tilmeldt 9. Nov 12
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 06:48

Okay tak.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)