Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så skete det sgu ;) CVR nummeret er bestilt

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så skete det sgu.. jeg bed i det sure æble, sagde alt støtte fra, så jeg skal nu leve uden en sikker indkomst, men jeg gør det med glæde for at få stablet firmaet på benene! Så det er med stor glæde jeg nu kan sige det er bestilt, og skulle træde i kræft fra 1/2-2014 :)

Nå.. men  så kommer der jo en masse, og nogle vil nok kalde mig modig at jeg ikke har undersøgt det fra start, men lidt har man jo altid læst på tingene, dogerder lidt spørgsmål jeg håber  i kan hjælpe mig med :)

Jeg starter som enkeltmandsvirksomhed, og skal beskæftige mig med overvågning og tyverisikring, og da jeg er uddannet håndværker kan jeg med lidt kurser, få lov at montere det hele selv, og derved sparer en masse penge! Jeg er ikke bange for at arbejde, og ved det bliver ekstremt hårdt, lange dage, og bidte negle, men igen, jeg er villig til at gøre det!

Men nu til sagen!

Hvor meget kan jeg trække fra ? spørgsmålet er stillet meget herinde, men kunne ikke finde noget der 100% passede til det jeg søgte :)

Telefon har jeg i eget navn, og har ikke i tankerne at få firmamobil, da jeg har et ekstremt lækkert nummer, der er let at huske og fanger! udover det har jeg fri tale og meget mere, så det vil kun være en ekstra udgift at få firmamobil :)

1# Jeg vil gerne ha mig et par PCer, både stationær til kundedatabase, samt bærbar til at ha med til kunderne.. jeg har begge dele til privat, og de nye skal derfor KUN være for at ha med til kunder, men kan jeg trække det fra når det er Enkeltmandsvirksomhed, eller år de automatisk ud fra de bliver en del af privaten ?