Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på blogbattle.dk

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu har jeg prøvet at oprette min blog på siden.

Jeg vil meget gerne have muligheden for at ændre størrelsen på mit billede. Det fylder p.t. rigtigt meget på siden.

Måske du har mulighed for at fjerne muligheden for at man selv kan bedømme sin blog?

Kunne også være smart hvis man kunne tilføje tags til sin blog, og der så ville være en box på siden med "Lignende blogs"?

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

RainbowAlanya:

Hej

Rigtig fin hjemmeside.

Vi har lige prøvet at lave en profil og må give Ken ret i hans tekst med at det er forvirrende at man udfylder blogbeskrivelsen et sted og opretter linket et andet sted.

Mvh Rainbow Alanya

Og i har begge fuldstændig ret. Der kommer en løsning hurtigst muligt :)

Iøvrigt velkommen til blogbattle og rigtig god aften :)

Mvh Thomas

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Tobias Hyldeborg:

Nu har jeg prøvet at oprette min blog på siden.

Jeg vil meget gerne have muligheden for at ændre størrelsen på mit billede. Det fylder p.t. rigtigt meget på siden.

Måske du har mulighed for at fjerne muligheden for at man selv kan bedømme sin blog?

Kunne også være smart hvis man kunne tilføje tags til sin blog, og der så ville være en box på siden med "Lignende blogs"?

Igen, skøn feedback!

Billedstørrelsen har jeg ikke oplevet problemer med tidligere, men jeg kan godt se på din profil, at der som minimum skal sætte nogle begrænsninger på max størrelse.

Har faktisk overvejet at lave tags, men kom egentlig fra det igen. Siden har allerede en "relaterede blogs" funktion. Jeg har at flere årsager valgt, at deaktivere den for en kort stund. Men bare rolig, den er snart tilbage! :)

Mvh Thomas
 

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er der endelig nyt Logo(!) på vej og der er lavet en del rettelser og justeringer til siden.

Dejligt med jeres feedback :)

God Søndag!

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)