Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på blogbattle.dk

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Folkens

Jeg sidder pt. og arbejder på et lille projekt hvor jeg egentlig mest af alt trænger til at få lidt indspark :)

Ikke fordi der ikke er nok på min to-do liste, men nogle gange trænger man bare til et par andre øjne til, at få helt styr på retningen.

Men kort fortalt handler det om Blogbattle.dk. Konceptet handler i alt sin enkelthed om, at skabe et rating-site for danske blogs. Bloggen bliver tilmeldt af bloggeren selv, og læserne giver karakterer.

Der skal være et positivt afkast til både læsere og bloggere. Bloggere i form af feedback og ikke mindste flere besøgende, og læserne får mulighed for, at finde nye og de aller bedste blogs.

Siden hedder www.blogbattle.dk

I er meget velkommen til at komme med konstruktiv feed back eller bare gode ideer!

Ordet er frit, håber bare på et frisk pust :) 

Dbh Thomas

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Tilmeldt 1. Sep 13
Indlæg ialt: 53
Fra  WebDavy.com Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas. 

Jeg kan som udgangspunkt rigtig godt lide idéen. 

mine første indskydelser var følgende:

*Der noget med baggrundsfarven der ikke lige spiler for mig! synes måske det skal være lidt mere enkelt.

*Jeres tilmeldings del virker ikke rigtigt. Jeg kan ikke komme ind og ændre sin "profil" osv. Dette er vigtigst da jeg finder det essentielt at jeres site "virker" også kan i altid tage det kosmetiske senere. 

Mvh WebDavy 
 

Podio, Trello eller Excel? 
Vi kan hjæpe dig på webdavy.com 

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej WebDavy

Tak for din feedback :)

Netop baggrundsfarve (og i princippet også logo) er jeg heller ikke super tilfreds med selv. Jeg håbede faktisk på, at det var noget der ville blive kommenteret :) Resultatet bliver, at jeg skal have en, med lidt bedre grafisk egenskaber, end mig selv, til at komme med et bud.

Hvilken del af tilmelding fungerer ikke for dig?

Jeg kan se at du har oprettet dig. Hvis du efterfølgende vil redigere din profil, skal du op i "min konto" hvor du finder "vis/rediger profiloplysninger".

Hvis jeg har misforstået eller problemet fortsætter er du meget velkommen til at smide mig en pb, så vi kan få styr på teknikken :)

Dbh Thomas 

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville finde et andet logo.. Tror Apple har copyright på iMessage ikonet. ;-)

Få lavet en flottere knap til "Tilmeld din blog".

Ville lige tilføje min egen blog - Hvad skal man bruge brugernavn til? Kan den ikke bare bruge mail, og fulde navn, når det skal vises?

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Tilmeldt 7. Jan 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Jeg har oprette min nye blog og faldt over et par ting.

Under oprettelse og redigering kan man ikke tilføje linket til ens blog. Fandt det senere under profilen, men jeg synes det er lidt forvirende at man udfylder blogbeskrivelse et sted og opretter linket et andet.

Der er knapper i wysiwyg-editoren der ikke virker (jeg bruger chrome på mac). F.eks er der en knap til at oprette et link, men den virker ikke. Hvis a-tag er slået fra burde knappen fjernes.

Der ud over synes jeg det er en god idé og en flot hjemmeside.

Mvh.

Ken, KensBlog.dk

Fra Viborg
Tilmeldt 7. Jan 14
Indlæg ialt: 38
Fra  Magic Tours Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Fed idé, og som udgangspunkt en rigtig flot side. Jeg vil ligesom en anden skriver, finde et nyt "Tilmeld din blog her"-logo og så måske revurdere baggrundsfarven. Ellers kan jeg rigtig godt lide din forside!

MVH Lasse  

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det gik op for mig for nylig er der var stjålet lidt til logoet. Sådan går det når man vælger en hurtig billig løsning ;) Men tak for heads-up!

Pt. har brugernavnet ikke en specifik funktion og virker unødvendigt. Men der er nogle ting i støbeskeen hvor det bliver nødvendigt. Derfor har jeg valgt at gøre det fra starten.

Men velkommen til blogbattle :) Kom meget gerne med feedback senere hen når du har haft mulighed for at bruge siden mere.

Mvh Thomas

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

KenHansen:

Hej Thomas,

Jeg har oprette min nye blog og faldt over et par ting.

Under oprettelse og redigering kan man ikke tilføje linket til ens blog. Fandt det senere under profilen, men jeg synes det er lidt forvirende at man udfylder blogbeskrivelse et sted og opretter linket et andet.

Der er knapper i wysiwyg-editoren der ikke virker (jeg bruger chrome på mac). F.eks er der en knap til at oprette et link, men den virker ikke. Hvis a-tag er slået fra burde knappen fjernes.

Der ud over synes jeg det er en god idé og en flot hjemmeside.

Mvh.

Ken, KensBlog.dk

Hej Ken

Tak for feedback (og velkomment til blogbattle;))

Jeg havde faktisk ikke selv set problemet mht. placeringen at linket til sin blog. Men det er helt sikkert noget jeg vil overveje en mere hensigtsmæssig løsning til!

Mystisk med linkknappen i tekst editoren. Kan ikke umiddelbart finde fejlen, men det skal løses hurtigst muligt.

Mange tak for de rosende ord iøvrigt, det varmer og er top motiverende! :)

Mvh Thomas 

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse:

Fed idé, og som udgangspunkt en rigtig flot side. Jeg vil ligesom en anden skriver, finde et nyt "Tilmeld din blog her"-logo og så måske revurdere baggrundsfarven. Ellers kan jeg rigtig godt lide din forside!

MVH Lasse  

Tak Lasse, det er sgu dejligt at høre :) (Og ja, så må man gerne bande!)

Indrømmet. Det er ikke den smukkeste knap/banner i verden :) Den må også gerne gå på pension hurtigst muligt. Det er det der med drømmen om 25 timer i et døgn osv ;)

Så hvis der sidder en skarp grafiker og keder sig, så er jeg meget modtagelig for nye bud! Er selvfølgelig villig til at lægge en skilling for det.

God aften allesammen :) 

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Fra Alanya
Tilmeldt 20. Jul 13
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Rigtig fin hjemmeside.

Vi har lige prøvet at lave en profil og må give Ken ret i hans tekst med at det er forvirrende at man udfylder blogbeskrivelsen et sted og opretter linket et andet sted.

Mvh Rainbow Alanya

www.RainbowAlanya.blogspot.com

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)