Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksættelse af ny Dyrevelfærds NGO

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Sep 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer. 

Jeg håber på at kunne få nogle råd, da jeg ønsker, som mange andre herinde, at opstarte mit eget. 

Fra Januar 2014 til December 2014 skal jeg skrive speciale om iværksættelsen af en ny dyrevelfærds NGO. Jeg er til daglig kandidatstuderende på CBS på en af cand.merc linjerne med fokus på nye markeder. Jeg har altså et helt år til at uarbejde et business proposal og heldigvis finder min vejleder emnet meget interessant. 

Min ide:

Jeg er dyreelsker ligesom mange andre, men efter jeg for alvor begyndte at undersøge de forskellige virksomheder indenfor dyrevelfærd gik det op for mig at der var holdninger, udsagn, den måde de fører politik og marketing på, som jeg desværre ikke deler med dem. 

Den virksomhed som jeg gerne vil etablere skal i høj grad være præget af forbrugeren - de sociale medier skal inddrages fra starten i form af enten debatforumer, ideforumer eller andre forumer? (kom gerne med ideer), hvor forbrugeren kan komme med ideer og bud på de problemstillinger der er relevante for dem. Det betyder altså at når man som forbruger bidrager til organisationen hvad enten det er pengemæssigt eller med frivilligt arbejde, bliver ens stemme også hørt.

Om virksomheden derfor skal arbejde lokalt eller globalt eller måske begge dele er altså noget forbrugeren 'bestemmer'.