Jeg prøver at blive klogere på hvordan jeg kan indsætte kode istedet for at ændre på eksisterende kode.
Jeg arbejder i Wordpress med Woocommerce som webshop plugin og zeeNoble som tema. Tekstfeltet som jeg gerne vil have lavet skal vises på alle produkt sider og der skal stå noget i stil med "Press the picture to view fullsize"
Men jeg har absolut ingen idé om hvor jeg skal begynde, for jeg går ud fra at jeg skal ind i en .php fil og tilføje kode dertil, og på samme tid få den linket igennem stylesheet.css sådan at jeg også kan ændre på CSS koden i tekstfeltet.
Jeg prøver at blive klogere på hvordan jeg kan indsætte kode istedet for at ændre på eksisterende kode.
Jeg arbejder i Wordpress med Woocommerce som webshop plugin og zeeNoble som tema. Tekstfeltet som jeg gerne vil have lavet skal vises på alle produkt sider og der skal stå noget i stil med "Press the picture to view fullsize"
Men jeg har absolut ingen idé om hvor jeg skal begynde, for jeg går ud fra at jeg skal ind i en .php fil og tilføje kode dertil, og på samme tid få den linket igennem stylesheet.css sådan at jeg også kan ændre på CSS koden i tekstfeltet.
Håber i kan hjælpe en håbløs webmaster
Mvh.
Mark
There are two ways to do this:
Hire someone
Do it yourself (unless you really are very broke, or really LOVE php and working with WordPress)
If you want to do it yourself, you are going to have to study a lot more before you try and take on such things as this.
Jeg har ikke tænkt mig at hyre en person til at udføre et så småt stykke arbejde. Så jeg kommer til at gøre det selv.
Synes ikke jeg kan finde noget på google om at indsætte et tekstfelt, og det jeg har fundet har jeg ikke kunne forstå en brik af. Så derfor håbede jeg at en person herinde kunne forklare mig 1-til-1 hvordan jeg gør det her
function dinprefix_full_size_text() { echo '<p>Press the picture to view fullsize</p>'; } add_action( 'woocommerce_product_thumbnails', 'dinprefix_full_size_text' );