Hej Aminoer Jeg skal bruge lidt hjælp i forbindelse med påbegyndelse af handel med varer på ebay. Jeg spørger måske lidt dumt men: ...når en pakke bliver leveret med shipping, hvor modtager køber så varen henne? Bliver der lavet en en form for totalpakke, hvor køber får leveret til adressen, eller skal der ske afhentning i et lagerhus eller lign.? ....hvad hvis køber ikke er på adressen på leveringdatoen? I Danmark, når man leverer til hinanden, ryger det jo bare til nærmeste posthus - men hvad sker der ved international handel? Jeg mener, ham fyren i Canada kender næppe til Post Danmark. Er der iøvrigt nogen der har erfaring med shipping til udlandet (som jeg går udfra er det billigste), hvem er billigst her i DK, hvad er leveringstiden til US og Europa og er der nogle standardpriser på den slags? - Jeg tænker her på mindre pakker. Jeg håber der en en derude der kan svare på mine spørgsmål. Med Venlig Hilsen Morten Steinmejer
|
Hej Morten
Tro det eller ej, men man kan sende pakke rmed posten til samtlige lande på kloden. Fyren i Canada er ligeglad med Postdanmark, han modtager den blot af Postcanada. Altaernativt kan du bruge kurerfirma men det koster kassen.
Mvh Jesper