Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi kan spare virksomheder penge på telefoni - hvordan får vi budskabet ud?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Jul 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 00:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer. 

Dette er min første tråd, så bær over med mig hvis jeg bryder nogle regler eller normer for forummet.

Min partner og jeg er to uni-studerende, som har arbejdet fuldtid i telebranchen for 3, Telia og Telenor. 

Noget vi hurtig lagde mærke til, var at rigtig mange virksomheder betalte alt for mange penge i forhold til det forbrug de havde.
Vi regnede hurtigt ud at mange virksomheder kunne skære deres teleforbrug med op til 50%, UDEN at ændre teleselskab. 

Desværre var virksomheder ikke i stand til at gøre noget ved det, da telebranchen for mange er en jungle - og key-account managere altid solgte dem mere så de fik noget "ekstra" for det de betalte. 

Vi har gået med tanken om at starte en "telemægler" virksomhed, hvor vi gerne vil hjælpe virksomheder med at spare det overflødige væk i deres teleomkostninger. 

Tanken var, at virksomheder vil have mulighed for at underskrive en fuldmagt som giver os adgang til at hente deres 3 seneste fakturaer fra deres teleselskab. 
Vi vil herefter analysere deres forbrug og implementere det bedste match imellem forbrug og abonnement med accept fra virksomheden selvfølgelig. 
Der vil være en garanti for at vi altid kan spare en virksomhed 10% af deres årlige teleomkostninger. 

Men som nævnt, så er vi to uni-studerende som har en skole i hverdagen, men masser af tid om aftenen - hvor virksomheder desværre ikke tager deres telefon. 

Vores spørgsmål er..... 
Hvordan kan vi skabe interesse omkring vores service?   

Bedste hilsner
Martin & Mikkel 

Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 19:43

Det er en super ide, for mange virksomheder ER faktisk klar over at de bruger for mange penge på telefonien.