Hej Alle Jeg er helt ny her på sitet og helt ny mht opstart af virksomhed og iværksætteri. Malue |
Jeg har hørt at Asien er et meget brugt land indenfor tøj produktion :-)
Hej Alle Jeg er helt ny her på sitet og helt ny mht opstart af virksomhed og iværksætteri. Malue |
Jeg har hørt at Asien er et meget brugt land indenfor tøj produktion :-) |
Tyrkiet, Indien eller Bangladesh er oplagt, da alt tekstil handel fra Asien er afgiftsbelagt. Det er slags "handelsblokade" som EU har lagt på asien. Søg på nettet og find nogen der kan sætte dig i kontakt med nogen producenter. |
Hej Malue, jeg producerer på Madagascar. Fordelene her er lav arbejdsløn, godt håndværk og ingen ekstra afgifter eller moms på import. Dog er 30 til 40 styk pr style ikke muligt. Jeg kan forstå du ikke er interesseret i 1000 styk til at lægge ud med, men for at komme igang og du skal forvente oplæg på 200 pr style, ellers kan det ikke svare sig for fabrikken at sætte en linie op. Mht tegninger er det vigtigt at give målsætning samt kvalitetskrav på stoffet. Har det interesse og jeg kan kontaktes på mikkel@intnet.mu Mvh MIkkel |
http://www.mwcreation.net
Tjek lige manilla / filippinerne, jeg er sikker på at afgifter og priser er virkelig små :) |
/steffen Steffen@prezzo.dk |
Hej Malue Jeg tror at det vil være en stor fordel for dig at tale med en uddannet designer/konstruktør før du begynder at tale med systuer og fabrikker. Prøv fx at tale med www.pajpattern.dk som i øvrigt ofte er aktiv her på Amino. Når du er klar til det vil jeg gerne sætte dig i forbindelse med et par super gode fabrikker som har gode priser, høj faglig kvalitet, lave produktions minimum m.m. Mvh Jens |
Tak for Alle jeres svar. :) Malue |
Hej Malue Ja, det er svært at finde de rigtigt gode samarbejdspartnere. Jeg har brugt mange år og mange forsøg på at finde frem til de fabrikker som jeg benytter. Jeg har intet problem med at dele mine super kontakter med dig og andre... som tager opgaven seriøst. Med det mener jeg at du skal vende dine designs med fx en designer eller en konstruktør før jeg vil udlevere kontaktoplysningerne til dig. Det er simpelthen alt for dyrt, både for dig selv og for fabrikken, hvis du skal 'prøve' dig frem til den rigtige løsning. Det er ikke min mening at fornærme eller nedgøre dig, men det er jo ikke en hemmelighed at du ikke har nogen forudgående erfaring med design og produktion af tøj. Mvh Jens |
http://www.amino.dk/forums/t/217533.aspx |