Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil ha min egen virksomhed

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. May 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften aminoer :).

Ja, som overskriften siger - jeg vil have min egen virksomhed.

Jeg er 23 år og har tænkt længe på at starte mit eget. Jeg har ikke rigtig noget produkt eller nogle ideer til hvad jeg kunne starte.
Jeg har solgt lidt tøj i ny og næ, men jeg tror det vil være for svært, da markedet er kæmpe stort.

Har i nogle gode ideer til hvad jeg kunne starte?

Jeg ser frem til at høre fra jer!

Tilmeldt 19. Jan 10
Skrevet kl. 01:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det spørgsmål er simpelthen for åbent. Du bliver nød til at finde ud af hvad og hvordan du vil drive virksomhed, så undersøg markedet, og der efter spørge til råds.

Eller kan jeg jo foreslå  at blive grønthandler eller bygge en våbenfabrik... :)

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 8. Jun 13
Indlæg ialt: 346
Fra  Parfume-S Skrevet kl. 01:04

Super fedt, at du vil starte dit eget :) respekt for det.

Men det er svært objektivt at skulle fortælle dig hvad du skal kaste dig ud i. Det at være selvstændig er noget man brænder for og noget som du arbejder på hele tiden.

Så det ville være kedeligt hvis du kastede dig ud i noget, som ikke siger dig så meget og dermed brænder ud.

Kig inderst inde, hvad tænder dig? Hvad kunne være fedt at bruge alle dine timer på osv

God vind,
Mvh Mark

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 03:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej hrlassen

Som andre skriver - dit spørgsmål er for åbent, og det er svært for os at give dig bud på hvad DU skal beskæftige dig med.

Og så skal du huske ALDRIG at se på begrænsninger, men muligheder. Selvom konkurrencen på tøjsalg er stor, hvad er det så DU kan gøre bedre? Hvorfor vil du have at folk skal handle hos DIG og ikke hos andre? - Spørgsmålet er universelt, og ikke noget der binder sig til en bestemt slags branche.

Der findes masser af gode eksempler på nystartede virksomheder der klarer sig godt med salg af tøj - de har bare indskrænket deres sortiment til f.eks. kun at omfatte sokker, slips, undertøj, m.m.

At du gerne vil have din egen virksomhed er super - det er første skridt imod at blive selvstændig. Nu skal du jo så bare finde ud af hvad du vil beskæftige dig med i 70-80-90-100 timer om ugen i opstartsfasen. Hvad kan interessere dig nok til at du vil det? Og hvor meget vil du ofre i starten? Familie? Venner? Penge?

Hvis du gerne vil starte en online virksomhed eller webshop, så kunne du starte med at kigge lidt på SEO, Affiliate Marketing, Konverteringsmarketing m.m., vigtige begreber som du helt sikkert vil kunne lære rigtig meget af, og bruge i fremtiden. 

Held og lykke :-)

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 514
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 08:55

Det er i alle tilfælde helt forkert anskuet, at vi skal komme med idéer. Du skal selvfølgelig beskæftige dig med noget du brænder for, og hvad det præcis er, ved du kun selv.

Det er svært at tvinge en god idé frem. Hvis du har svært ved at komme på den, så lad være med at prøve. Ofte kommer de rigtig gode idéer snigende ind fra sidelinjen.

Ellers kan du skrive dine interesser ned på et stykke papir, og se om noget af det kan kombineres i en virksomhed.

Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.

Tilmeldt 14. May 13
Skrevet kl. 22:50

Godaften :).

Tak for de mange svar.

Jeg interesserer mig meget for biler og gad egentligt godt starte lidt bilsalg op, men igen. Der er langt fra ide til praksis.
Jeg aner ikke hvordan man starter.

Jeg ved man skal være cvr og moms registreret. Mere ved jeg faktisk ikke.

Tilmeldt 30. May 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 23:25

Hej

Så vil jeg nok byde ind med at opsøge dit lokale erhvervsråd/væksthus og følge et iværksætter kursus. Det kan, om ikke andet, så ihvertfald give dig et indtryk af hvad der kræves før/under opstart af selvstændig virksomhed.

Mvh

Gert

Fra Horsens
Tilmeldt 7. Jan 14
Indlæg ialt: 150
Fra  Livesound.dk Skrevet kl. 09:12

Dit spørgsmål er svær at svare på, da det kan være hvad som helst. Normalt tager en person fat i det, han/hun har interesse i og derefter laver en handlings plan samt forretningsplan.

Hvis du har bestemte interesser, kan du jo sælge ud af din viden, eller bare oprette en blog og derved reklamere for andre produkter i form for affiliat. Der findes mange måder man kan komme i gang, du skal bare finde den rette for dig og du starter med at finde hvad du interesserer dig for.

Udlejning af professionelt mobildiskotek

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)