Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Svært at lave webshop?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 9. Sep 13
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey aminoer!

jeg har et mindre spørgsmål omkring sværhedsgraden i at lave en forholdsvis enkel webshop, hvis man ikke har så meget erfaring. 

Siden skal gerne kunne indholde:

- forside (produkterne må gerne befinde sig der)

- en "om os" side

- en "kontakt" side

Ville det være en hel umulig opgave og hvad anbefaler folk at jeg gør; laver den selv eller får professionel hjælp?

Har nemlig ikke meget i startkapital :)

God aften derude!  

Fra Århus
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 330
Fra  Sexytoy.dk Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan virkelig komme langt med wordpress det er gratis et godt stykke af vejen, og så findes der en masse mennesker der ville kunne hjælpe dig billigt, når din Webshop køre, du kan li det, og du vil forsætte. Så kan du kaste flere penge i det. Men al begyndelse er svær, men når man finde ud af det, er det sku også fedt. Men der ligger da lidt timer i det 

go jagt

Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex

 

Tilmeldt 9. Sep 13
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret! :) 

Fra Århus
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 330
Fra  Sexytoy.dk Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Var så lidt :-) 

Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex

 

Tilmeldt 6. Jan 14
Indlæg ialt: 52
Fra  Psoriasis behandling der virker Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du afsætter et par måneder til det, og bruger nogle timer hver dag, så skal det nok lykkes for dig, og youtube bliver din ven, da der er mange videoer med hjælp til opsætningen.

Lider du af Psoriasis? Så brug en mild shampoo som effektiv psoriasis behandling

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan afsætte et par måneder til at lave en "gør-det-selv"-shop, det kan jo ende rigtig godt eller rigtig skidt. Det afhænger helt af dine evner indenfor kode og grafik - samt om du ved hvordan din målgruppe påvirkes bedst muligt.

Du skal også være velkommen til at kigge forbi på vores side, vi har lige nu et aktuelt tilbud på en komplet Magento webshop til 1.995,-

Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 49
Fra  web-O-magic Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Birks,

Der er mange systemer der gør det nemt at lave shops. Der er færdige shopsystemer, og andre er mere byggeklodser du skal sætte sammen.
Det svære ved standardshop (de færdigbyggede), er at skille sig ud rent udseendemæssigt, såfremt man ønsker det.
Generelt er de svære at blive fundet, for hvordan kan folk vide at du har en shop, på detop den web-adresse? Her kommer SEO og markedføring ind i billedet.

Det er ikke blot at "få en shop", men der er mange ting udenom også. Det at få en shop er blot starten i mine øjne, og hvorvidt du vælger et færdigt system, byggeklodsmodellen, eller for andre til at lave den, kommer helt an på din kunnen, viden, og lyst til at gøre det selv.

Mht. startkapital, så er de de førreste der har startet med mange penge, så jeg tror der er god forståelse for det herinde :)

Hvis der er noget jeg skal uddybe er det bare at sige til, evt. via en PM.

Mange hilsner

Kristoffer

Tilmeldt 6. Jan 14
Indlæg ialt: 52
Fra  Psoriasis behandling der virker Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Ellers er der også freelancer.com, der er der rigtig mange der kan hjælpe dig med forskellige opgaver, og de er meget billigere end en dansker, og mindst lige så dygtige.

Lider du af Psoriasis? Så brug en mild shampoo som effektiv psoriasis behandling

Fra Århus
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 330
Fra  Sexytoy.dk Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Birk kan du få en Magento shop til 2000 kr, så set bort fra mit tidligere svar :-) og er shoppen godt bygget, kan du jo altid sælge den igen for det samme tænker ejg :-) 

Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex

 

Fra Odense
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 224
Fra  Marketing Manager Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg ville bede/købe mig til at få lavet en professionel webshop. Der bliver rigeligt arbejde til dig bagefter med at skrive tekster og ligge indhold på

mvh

Kim Thrane

www.marketing-manager.dk

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)