Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alt er muligt - søger sparrings/samarbedspartner/kammerater til at skabe noget sammen

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aalbrg
Tilmeldt 5. Jan 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg er en 29-årig fyr fra Aalborg, der er uddannet datalog og har mange års erfaring bag mig, vedr. diverse IT-projekter. Jeg har fuldtidsarbejde som systemudvikler, men kan mærke, at jeg mangler lidt mere iværksætteri i hverdagen. Derfor søger jeg en eller flere sparringspartnerer, samarbejdspartnerer og kammerater, der har passion for at skabe, men mangler en at gøre det med.

Dette må siges at være forholdsvist ukonkret, men jeg søger sådan set egentlig bare en ligesindet, som er klar til at skabe noget. Der behøver ikke at ligge nogen ide eller forretningsplan på bordet, men det er også helt fint, hvis der gør. Jeg gør dette primært af lyst, men giver 100% i alt hvad jeg foretager mig.

I sidste ende er jeg også interesseret i at udvide mit netværk inden for iværksætteri.

Det ville være at foretrække, hvis at I/du befinder dig i Jylland, da jeg nok arbejder bedst face to face.

Fra Hundested
Tilmeldt 20. Sep 13
Indlæg ialt: 175
Fra  Minfragt.dk Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej navne bror.. surt du ikke er fra sjælland så havde min partner og jeg været klar på et samarbejde / partnerskab med dig. Vi er begge på alder med dig, vi har ideen og forretningsplanen, samt vi har en prototype/ wirefram af den app og hjemmeside vi skal til at udvikle, vi mangler dog en super "programør" hvis han ikke findes så har vi kapital til at få det udviklet. Men igen surt du fra det mørke jylland :) mvh Carsten.

Med venlig hilsen

Carsten Bo Larsen http://wastebutler.dk

Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 312
Fra  cSupport Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten,

Jeg har selv arbejdet som systemudvikler, og har kender godt situationen med at man gerne vil skabe noget. Hvis du synes det er spaendende hvad vi laver med http://dreamconception.com/ maa du gerne tage kontakt til mig.

Skype: danschultzer

Fra Hjørring
Tilmeldt 13. Dec 13
Indlæg ialt: 24
Fra  Tænksundt.dk Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder super interessant.. Har du nogle ting du har lavet som man evt. kan se?

Fra Aalbrg
Tilmeldt 5. Jan 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt ærligt, så har jeg ikke rigtig noget online, jeg føler for at vise. Jeg har været med til at lave meget forskelligt i mit arbejdsliv, men meget af det er ikke noget offentligt tilgængeligt. Mine fritidsprojekter har været af midlertidig karakter, og jeg har lukket det meste ned, efter at jeg blev træt af at lege med det.
Det er som sagt også meget derfor jeg laver denne "annonce", da jeg savner at skabe mere. Lave noget, som er mere direkte i brug.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du et sted man kan komme i kontakt med dig?

Fra Herning
Tilmeldt 16. Jan 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten,

Jeg vil meget gerne i dialog med dig - kan du ikke droppe mig en email på mob@digitalonline.dk

Mvh. Mogens

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)