Jeg søger en producent, eller en med kontakter til en effektiv producent af nogle tanktops til mænd, og trykket skal ikke være strøget på men mere en del af stoffet.
Ydermere skal det laves i nogle materialer der er træningsvenlige da det er her vores målgruppe ligger.
Vi har tegninger og tekster, og vil i første omgang investere en 7-10.000,- alene i disse tanktops, med planer om at udvide til bukser/shorts også.
Det vil jeg meget gerne høre mere om. Jeg har været uden net til idag, men er der mulighed for du kan smide mig en mail på luccaksoerensen@gmail.com så kan jeg fremsende nogle materialer :)
Prøv at gå ind på alibaba.com og søg tanktops, så dukker der en masse producenter/leverandører op som kan opfylde dine krav, hvilken prisklasse de ligger kan jeg ikke svare på, men synes da du skal give det et kig :-)
Jeg kan måske godt hjælpe dig. Skriv til mig på denzmetal@gmail.com og så kan jeg sende dig et katalog over de forskellige tanktops jeg kan skaffe, også med tryk.
Hej Lucca Kjær jeg vil lige hurtig præsentere mig selv jeg hedder Asim Tariq, og jeg pruducere tank tops og bokse short, t-shirt, og har kontor i Danmark og i Pakistan hvor min familie har en tekstil fabrik. Jeg kan give dig et godt tilbud og samples, Pakistan er en af de størrelste levandrøre af tank tops og bomuld, håber at høre fra dig med venlige hilsen CEO Asim Tariq