Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af virksomhed, mangler et produkt????

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Nykøbing Mors
Tilmeldt 4. Jan 14
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Vi er to unge fyre på 19 og 21 som gerne ville starte vores egen virksomhed, vi har gået og tænkt på at vi skulle starte en virksomhed. og det er noget vi virkelig brænder for og gerne ville have det bliver realitet. men det eneste vi mangler er et produkt, vi ved ikke helt hvad det er vi skal sælge endnu. Håber der er nogen som har en ide om noget. Vi har begge to erfaring inden for IT og jeg har erfaring inden for tøj og mode.

Håber på nogen gode svar fra jer der ude.

Mvh Josef Taleb. 

Tilmeldt 5. Sep 13
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 23:38

Var der ikke en eller anden rig amerikanerer der udtalte: "What you like should be your hobby, but what the people like should be your income"?                Det kunne da være fedt hvis I fandt på en eller anden niche, som samtidig er noget I kan lide at lave. Et specielt tøjmærke / en speciel stil, som måske ikke lige fåes på Smartguy, der jo er fyldt med mange af de populære mærker. Synes selv det kunne være fedt med en webshop, der solgte alle mulige "små sjove elektroniske dimser fra kina", men det er måske svært når der allerede er Gadgets.dk og Mininthebox.dk. Jeg har faktisk en kollega, der er igang med opstart af en lille webshop der skal sælge slips og butterflies, som han køber billigt fra kina. Han siger det faktisk er præcis de samme varer, som de dyre mærker som f.eks Burberry, bare uden påtrykt logo. Han siger han har fundet en kinesisk hjemmeside, hvor en MEGET billig løsning er at modtage butterflies der er klemt godt sammen i en papkasse, så de ikke fylder noget, og så sparer han penge, han skal dog selv samle nogle papæsker til dem, som der følger med og også er presset godt sammen for at gøre forsendelse billigere. Håber det kan bruges :)

Fra Nykøbing Mors
Tilmeldt 4. Jan 14
Skrevet kl. 23:43

Tak for svaret det kan altid bruges. 

Men det du mener med tøj mærker som ikke er på smartguy, er det så bare tilfældig mærker som de ikke har eller ? 

Men der er jo mange som ikke tør at bestille fra Miniinthebox.dk fordi der er jo ikke det E-mærke som vi gerne ville have så kunderne føler sig trygge. 

Kan du så hjælpe med at finde den hjemme side han køber de ting fra ? eller de elektroniske dele. Vi er nemlig to som tør og springe ud i noget, men vi syntes bare vi mangler det rigtige produkt. Vi har midler op til 80.000 kr. så der skulle være noget man kan starte. 

Tilmeldt 5. Sep 13
Skrevet kl. 23:59

Ja præcis, et eller andet tøjmærke du ikke kan få hvor som helst. Nu kan jeg ikke lige komme på nogle mærker, men når jeg f.eks. er inde i byen med min kæreste så vil hun nogle gange ind i sådan nogle små ukendte tøjbutikker, jeg ikke engang vidste lå der. Og der kan være specielle tøjmærker jeg aldrig har set før. F.eks håndlavede strikketrøjer til over 1000 kr, man måske ikke altid så let kan finde på nettet. Ham min kollega ville ikke sige hvilken hjemmeside han brugte til Slips/butterflies. Men til gengæld kender jeg en der har sin eget webshop der reparerer Apple produkter, og sælge Apple tilbehør, og han vil gerne udvide med lidt flere billige kina varer. af den der "små sjove elektroniske dimser-kategori" Og han nævnte www.alibaba.com og wwww.aliexpress.com , hvor han sagde den ene var til små forsendelser og den anden gav gode rabatter ved store forsendelse men husker ikke hvad det var hvad :) 

Fra Hellerup, København
Tilmeldt 1. Aug 13
Indlæg ialt: 108
Fra  Memoo TelefonGear Skrevet kl. 00:17

Drop alt der har noget, at gøre med tøj medmindre i har nogle virkelig unikke vare.
De fleste firmaer som smartguy arbejder med et "planlagt" underskud, sådan at de kan invadere markedet med de laveste priser og skabe den største "kunde-base".
Værst af de firmaer er Zalando ^^
Læs lidt om Zalando her, http://www.business.dk/detailhandel/zalando-brager-frem-paa-dansk-modemarked 

Prøv, at google det med underskuddet.

Fra Nykøbing Mors
Tilmeldt 4. Jan 14
Skrevet kl. 00:33

Men jeg tænkte lidt på om du kender nogen der har bestilt derfra altså mht. Moms og told osv.?
Og om det er sikkert at bestille derfra.

Tilmeldt 5. Sep 13
Skrevet kl. 00:53

Ham med Appleprodukterne bruger begge sider, så de skulle være til at stole på. Men told, moms og skat osv ved jeg intet om :)

Fra Århus
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 378
Fra  Thomsen Business Information Skrevet kl. 12:04

Hej Josef og partner

Jeg har ikke en konkret ide, men jeg kan måske give jer en måde at tænke på, som så generer den gode ide for jer. 

Prøv at læse artiklen Du kan godt gå i gang. Den handler om at hvis du ikke har en specifik ide, men bare ved, at du vil være iværksætter, så er du der, hvor de fleste succesfulde iværksættere er, når de starter.

kh

Mogens

Tilmeldt 31. Jul 12
Fra  Monda International Ltd. Skrevet kl. 14:15

Hej JTaleb, 

Jeg bor i Shanghai og driver forretning her fra. 

Vi tilbyder direkte levering fra vores lager i Shanghai til hele verden (www.monda-led.com) med LED produkter. Vi har indenfor denne kategori haft lidt svært ved at få forbrugerkøb til at vokse hurtigt nok. Vi har derfor i stedet skabt vores eget mærke af højere kvalitet (www.lumiaonline.com) som vi sælger gennem distributører.  

Jeg skriver ikke dette for at give mig selv reklame, da vi allerede er repræsenteret på det danske marked med en distributør som står for den del. Jeg skriver det fordi vi betalte nogle dyre lærepenge for at finde ud af hvad, der virker. Jeg vil derfor råde jer til at teste i det små og tage nogle forskellige produkter hjem og se, hvad der rykker. 

Find produkter på disse sider: 

www.alibaba.com - B2B sales, så regn med at du skal tage volumen

www.aliexpress.com - B2C søster site til Alibaba, hvor du kan få midre kvantum

www.taobao.com + www.tmall.com - disse er stederne hvor kineserne køber ind online. Disse to sites genererede næsten dobbelt så meget salg 11 november (single's day) som de amerikanske sites gjorde på Cyber Monday. 

Jeg kan eventuelt konsolidere for dig i Shanghai, hvis du køber fra forskellige butikker og så sende det af sted til dig samlet med kurer. Vi yder denne service for rimelige penge.

Told afhænger af produktet. Du finder HS kode og toldsats her: http://vita.toldskat.dk/

Moms skal også betales på produktets værdi + transport + forsikring.

Håber det hjælper. 

Vh Lars

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)