Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp det en kammerat der gerne vil starte en web-shop op indenfor playstation spil. og playstation tilbehør

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Dec 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg ville hører om nogen kan fortælle mig så jeg kan sige det videre til min kammerat da han gerne vil starte sin ejne web-shop op. med playstation spil og playstation tilbehør så.

hvor kan man få alle de forskellige spil til playstation henne hvem er det man skal kontakte.

tilbehør til playstation og self playstation hvem skal man kontakte der.

og hvor meget skal man ca ligge før de vil lave en aftale?

håber der er nogen som kan svare på de her spørgsmål.

Tilmeldt 24. Dec 13
Skrevet kl. 16:59

ingen som kan hjælpe ham

Tilmeldt 8. Jun 12
Indlæg ialt: 155
Fra  DAGLIGVARE.NU Skrevet kl. 17:01

Jo, jeg kan hjælpe. Bed ham om at sende en mail til: niclas.bruun@outlook.com
Hvor der er noget information om hans budget osv. 

Tilmeldt 3. Jan 14
Skrevet kl. 17:17

Det er et meget, meget, meget prisfølsomt marked, så man kan hurtig brænde inde med varelager. De store forhandlere på nettet er gode til at skaffe "grå" varepartier fra udlandet og det er ikke til at hamle op med de priser. 

PanVision er nordiske forhandlere af spil til mindre kunder på vegne af de store publishers. De store firmaer som Ubisoft, EA og Activision handler ikke med små forhandlere pga. ressourcetrækket. Jeg mener ikke Pan har konsoller dog.

Hvis ikke der er en unik vinkel til markedet andet end pris, så bliver det meget svært. Der findes allerede et meget etableret marked herunder coolshop, billigespil, og så alle de fysisk/online retailere som FONA, El-Giganten osv. Hertil kan du lægge de internationale forhandlere som Amazon osv.

Tilmeldt 24. Dec 13
Skrevet kl. 17:39

hej niclas det vil jeg gøre men ved han har et budget der siger omkring 10.000 kr til at købe ind for .. dog tror jeg han kun vil starte med at købe spil til playstation.. og der efter udvide til det andet ...

Tilmeldt 24. Dec 13
Skrevet kl. 17:40

jeg vil sende den her besked videre til ham takker :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)