Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal bruge plakater, klistermærker og andre tryksager

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jan 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

jeg har læst lidt med på sidelinjen et stykke tid og har nu selv brug for jeres kloge input. Jeg har netop startet en virksomhed, der opererer indenfor mægling af brugt udstyr. I den forbindelse skal jeg bruge et tilbud fra en virksomhed, hvor der følger lidt "service" med i købet.

Jeg har undersøgt nogle online forretninger, og det bliver da dejligt billigt, men jeg er altså ikke helt sikker på at mit materiale er godt nok til trykken - og hvor fedt er det at modtage 1000 50x70-plakater, der ikke er i orden?

Nå.. Nogen, der kan eller kender nogen? Her er den konkrete opgave:

100 stk. plakater, 50x70cm

1 stilladsbanner, 15x45 meter MED øjer og kantforstærkning!

10 stk. "byggepladsskilte", altså noget metalplade med tryk, str. 200x60cm

4000 klistermærker, ø40mm

Any takers?

/Victor

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 16:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Victor,

Har du kun brug for at der er nogen der lige kigger på dine layouts og siger om de er i orden eller ej?
- Eller skal du også bruge et tilbud på produktion af elementerne?

Jeg vil godt hjælpe dig med begge dele - at fortælle dig om layoutet til plakaterne er som det skal være til tryk, kan jeg i hvert fald gøre uden du skal betale noget for det.

Selve produktionen kan jeg også godt hjælpe dig med i og med at vi producerer alle tingene in-house i MediaMouse. Men sagt ligeud, så kan jeg ikke matche nogle af de lave priser som du finder rundt om på diverse internetbaserede trykkerier/brokere. Men som du også selv skriver, så har du brug for noget hjælp/service - og det er så også derfor vi er dyrere, da det er "inkluderet".

Hvis du bare har brug for et hurtigt check at dit layout til plakaterne, så kan du sende det til mig på min mail   jesper snabelA mediamouse.dk (max. 25 mb i filstørrelse!). Hvis du også har brug for en pris på plakater, byggepladsskilte, klistermærker og stilladsbannere, så er du også velkommen til at sende mig en mail og så regner jeg gerne nogle priser ud til dig.

By the way: Stilladsbanneret skal du altså huske at ansvarsfraskrive dig på! Først og fremmest kan du, vi eller nogen andre, ikke garantere at banneret ikke flækker f.eks. ved kraftig vind eller når kunden/håndværkerne sætter stilladsbanneret op. Det er vigtigt at du gør slutkunden opmærksom på at du ikke U/B leverer et nyt banner til dem, hvis det andet skulle blive beskadiget efter du har afleveret det til slutkunden.
Endvidere er det også udelukkende slutkundens ansvar at sikre sig at dimensioneringen af forankringerne af stilladet og banneret er i orden, så banneret ikke flyver væk, eller endnu værre - at stilladset vælter. Igen er det her helt og holdent slutkundens ansvar at disse ting er i orden - eller at de sørger for at lægge ansvaret over på stilladsmontørerne. Oftest er det en rigtig god idé at slutkunden (eller du) får aftalt med leverandøren og montøren af stilladset, at der monteres banner på stilladset. Det er rigtig vigtigt at stilladset kan bære banneret og holde til det træk som banneret vil udsætte stilladset for, når vinden får fat i banneret.

/Jesper

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 16:42

Jeg tror at jeg kan fikse det hele... Billigt og inkl at jeg lægger min klamme hånd på dine filer og sikrer at du ender med at blive tilfreds. Skal vi ringe sammen, eller har du mod på at vi tager den over mail?

Send evt noget materiale til post@pbtryk.dk, så vil jeg vurdere om dit materiale er tilfredsstillende i forhold til det, du skal bruge.

Jeg regner lige på opgaven og smider et svar her...

Vh

Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 18:53

Åh ja, jeg vil da lige give Jesper fra MediaMouse et klap på skulderen,  Han har altid været frisk på at hjælpe nye aminoer og virker utroligt kompetent,  når vi en sjælden gang i mellem snakker sammen.  Det tør jeg godt at sige selvom vi er i samme branche ;-)

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 20:12

Så fik jeg regnet lidt...

Som Jesper så klogt siger: Du skal lige sikre dig mht. ansvar vedr. stilladsbanner.

Stilladsbanner, 45x15meter (675kvm) mit alles, kr. 50.625,-

Plakater, 50x70, 100 stk, papir, kr. 1840,-

"Byggepladsskilte" på alukomposit, 200x60cm, kr. 4800,-

Klistermærker, 4000 stk, ø40, kr. 600,-

Priser er eks. moms og levering :)

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 20:22
Tilmeldt 4. Jan 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:52

Tak til alle for svar.

Jesper-> Hold op en god service at ville tjekke mine filer gratis! Det er sq flot! Men jeg takker nej til dit tilbud, da jeg ville føle at jeg spildte din tid, da jeg også skal have produceret, og nok vælger den billigste. Og du siger, at du ikke kan matche de priser...

PB-> Tak for priser - jeg har skudt dig en mail. Det er OK billigt, og vil gerne se hvor meget "service" du smider med i hatten til de priser :D

AP-> Tak for link. Desværre er din kontakt ikke med på alle de produkter jeg ønsker (stilladsbanner), og jeg tror han er lidt dyr på klistermærkerne. Jeg vil UDEN tvivl besøge ham igen, men PB Tryk har indtil videre været den, der levede bedst op til mine krav. Selvom din kontakt ser ud til at være meget billig på en del produkter.

Tak til alle - men bare skyd videre med gode leverandører :)

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 21:26

Det var skam så lidt Victor - og helt i orden Geeked.
Hvis du på et tidspunkt alligevel skulle stå og være i tvivl omkring layoutene, så er du altså stadig velkommen til at smide mig en email.

/Jesper

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 06:58

Tak for mail :) Jeg har også skudt dig et svar.

Jeg er da bestemt også spændt på at se hvad der ellers dukker op af leverandører :)

Vh

Peter

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Mar 09
Indlæg ialt: 480
Fra  Onlinetryksager Skrevet kl. 00:52

Hej Victor

Vil gerne kigge på dine filer uden omkostning

ang. tryksager kan jeg tilbyde følgende:

100 stk 50X70cm. 100g gloss papir plakater 4+0 cmyktryk

861,00 ex. moms inkl. levering ( fåes også som vejrbestandigt papir ) 

1 stk Meshbanner 1500X4500cm 360g 4+0 print m. kantforstærkning og ringe pr 100cm  ( 3 sammensvejsninger )

50.625,00 ex. moms inkl. levering ( 75,- pr. m2 ) 

10 stk Skilte 200X60cm 3mm dibond metal plade med print 

6459,00 ex. moms inkl. levering

4000/5000 stk Runde stickers 140g vinyl m. print + uvlak 

2599,00 ex. moms inkl. levering

Hvis det har interesse kan du fange mig på 21207133

se mere på onlinetryksager.dk

Mvh

Thomas Nielsen

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)