Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du sige din mening? Feedback på webside

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 18. Apr 12
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Vil i kommenterer på mit website? Jeg har arbejdet på indholdet i 4 år - og nu har jeg de sidste måneder arbejdet lidt mere på formen, selvom den stadig skifter. Jeg har fået Twami online, integration med Shopify og Youtube... Al feedback er velkommen. I kan se sitet lige her: Misbrugskonsulent.dk - Min personlige historie om hvordan jeg blev stoffri efter 13 års misbrug af piller samt gratis rådgivning omkring alkohol & stofmisbrugs problemer.

På forhånd tusinde tak!

Martin :)

Tilmeldt 3. Oct 13
Indlæg ialt: 159
Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Jeg synes den er superfin, enkel og overskuelig (det er nok derfor du ikke har fået kommentarer på den ;) ).

Indholdet er godt, interessant og velstruktureret. Dine tekster er godt skrevet og meget læsevenlige, så man (jeg) får lyst til at læse dem, og læse mere. Det samme gælder dine videoer.

Jeg er sikker på at du kommer til at hjælpe rigtig mange mennesker, og forhåbentlig ruske op i nogle dovne læger (jeg er chokeret!)!

Held og lykke med det! Yes

Fra Årslev
Tilmeldt 20. Nov 09
Indlæg ialt: 17
Fra  Thomsens Brandteknik Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Enkelt men flot side. Den er meget overskuelig og læse venlig.

Den eneste minus er at dine sider er "lange så man skal Scrolle langt ned for at læse det hele, det mister man nok lidt folk på.

Måske man kan rykke lidt sammen i toppen så der ikke er så meget luft. 

Jeg ved ikke om du har kigget på mobilvisning? Men det fungere ikke på min Iphone. 

Det er en god blanding af video tekst og gode råd, også virker du meget troværdig. Held og lykke, jeg håber du kommer til at hjælpe en masse folk , der har brug for hjælp.

mvh.

Søren

Tilmeldt 18. Apr 12
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren,

Tak for dit input, og tak for dine gode ord. Målet er også at hjælpe så mange som muligt!

Teksterne er lange, men det er (for mig) vanskeligt at gøre det meget kortere. Men jeg tager det til mig.

Mht. mobil, så bruger jeg wordpress og et responsivt tema, så det bør virke som det skal, men temaet ser self. anderledes ud på mobil, navigationen osv. er anderledes..

Men igen, tak.

God søndag :)

Martin

Tilmeldt 18. Apr 12
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sofie,

Tak for dit positive indlæg! Det er rart at vide at jeg er godt på vej! 

Det varmer meget at du kommenterer mine tekster, som er dem jeg bruger aller mest tid på.

Igen, tak og god søndag.

Martin :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 119
Fra  Studiesalg.dk Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin!

Virkelig flot hjemmeside, og fængende tekster. Det er helt sikkert noget man får lyst til at læse, også fordi de er så velskrevet. Udstråler stor troværdighed.

Du skal dog lige have roteret billedet 90grader på "min fortælling" siden (set på iPad mini).

Mvh Rasmus 

www.easify.dk

Freelance webprogrammør med 12 års erfaring til 399,- i timen. Ekspertise indenfor PHP, MySQL, samt frontendudvikling.

Fra Viborg
Tilmeldt 7. Jan 14
Indlæg ialt: 38
Fra  Magic Tours Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Flot og velskrevet hjemmeside der er nem at overskue og læse! 

Held og lykke med projektet i fremtiden.

MVH Lasse 

Tilmeldt 18. Apr 12
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus,

Tak for din besked :)

Jeg ved godt at billedet er vendt på mobil-versionen, og jeg fatter ikke hvorfor? Jeg kan ikke rigtig gennemskue hvorfor billederne er vendt på de andre versioner.

Men tak.

Martin

Fra Aarhus
Tilmeldt 8. Sep 12
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig flot og stilren hjemmeside, der for mig giver et professionelt udtryk. Teksterne er rigtig spændende og videoerne ligeså, du har en rigtig god indlevelsesevne når du fortæller og gør emnet spændende. Flot arbejde og rigtig god vind fremover! Det er stærkt gået.

Mvh Simon

FlexiPower er en elektronik webshop med fokus på universal strøm og produkter til farten. 

Fra Thorsø
Tilmeldt 30. Jan 13
Indlæg ialt: 127
Fra  Smart Charge Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser rigtig flot ud Martin.

Du har allerede fået mange gode imput til indholdet så det vil jeg ikke komme nærmere ind på – lige med undtagelse af dine videoer, hvor du har tilladt Google annoncering. Dette er et stort minus i mine øjne, men dette er dog også en personlig holdning :-)

Du har brugt nogle rigtig gode keywords (dem vil jeg ikke uddybe, hvis du mener de skal holdes hemmelige).

Du bør nok arbejde lidt med sidens title: Misbrugskonsulent – sådan blev jeg stoffri, min personlige historie Misbrugskonsulent.dk - gratis rådgivning om alkohol og stofmisbrug

Den er lige lang nok – prøv at begrænse den til 70 tegn inkl. mellemrum.

Du har også glemt et XML Sitemap (eller i det mindste uploade det til Google Webmaster). Det kan du nemt selv gøre ved at følge min guide på min video blog.

 

Ellers godt gået, og du ønskes alt held her fra.

 

Mvh Thomas

Smart Charge - en nytænkende og fornøden service

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)