Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webdesigner

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Nov 13
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino-brugere

Min partner og jeg ønsker at starte en webshop. Vi er dog ikke så godt inde i tingene endnu, og søger derfor et par gode råd.

Er der nogen der kan anbefale en god webdesigner/webdesignerbureau som kan kode en webshop helt fra bunden, og i så fald hvad dette vil koste? 

Kender i desuden til nogle gode opstartskurser om fx iværksætteri og opstart af webshop?

Vi glæder os til at få nogle gode råd og svar. På forhånd tak :-)

Venlig Hilsen Randi og Britt.

Fra Risskov
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 207
Fra  Zoomco Skrevet kl. 14:12

Hej Britt,

Du må gerne sende en mail til mig på st @ zoomco.dk hvor du skriver lidt mere om det.

Dbh

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 14:41

Send gerne lidt på mail@wuuzuu.com omkring jeres krav, målgruppe. produkter og tanker - så ser jeg meget gerne på det.

Tilmeldt 13. Nov 13
Skrevet kl. 14:48

Hej Sean Techer

Tak for dit svar. Det ser ikke umiddelbart ud som om du/I koder webshops fra bunden?

I forhold til design m.m. ser jeres referencer dog rigtig godt ud. 

Vh. Britt og Randi

Fra Risskov
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 207
Fra  Zoomco Skrevet kl. 16:11

Hej Britt,

Mange tak.

Det gør vi.

Trendyslippers er bl.a sat op i en Magento webshop. Derudover laver vi også webshops i Wordpress (Woocommerce)

Tilmeldt 4. Jan 14
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 16:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Britt Morsing:

Hej Sean Techer

Tak for dit svar. Det ser ikke umiddelbart ud som om du/I koder webshops fra bunden?

I forhold til design m.m. ser jeres referencer dog rigtig godt ud. 

Vh. Britt og Randi

Jeg ønsker ikke at fremstå nedladende, men jeg vil foreslå, at du sætter dig ind i, hvad det vil sige at kode en webshop fra bunden. 

Det vil meget, meget sjældent være til din fordel at investere, hvad det ville koste at få udviklet et helt nyt system, fremfor at bruge en eksisterende løsning og tilpasse den efter dine behov.

Magento - som jeg selv er tilhænger af - kan tilpasses/udbygges på et utal af måder.

Et venligt foreslag: Søg noget rådgivning. 

Held og lykke! Yes

Fra Greve
Tilmeldt 20. Sep 12
Indlæg ialt: 146
Fra  Festgear Skrevet kl. 16:41
Tilmeldt 29. Aug 13
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 16:57

hej Britt, 

Du er meget velkommen til at skrive en PM - vi er igang med at etablere et nyt projekt med tanke om iværksættere

Vi er en gruppe af designere og udviklere, som laver alt fra hjemmesider til apps - og selvfølgelig webshops. 

Vi bruger anerkendte platforme, og er virkelig billige (i forhold til mange andre) - og går ikke ned i kvalitet ! 

Vi har mange tiltag der kan hjælpe iværksættere i gang for meget mindre penge, end skulle kaste 10.000 - 15.000 efter en webshop før man kan tjene nogle penge :) 

Skriv endelig hvis det kan have interesse. 

Tilmeldt 13. Nov 13
Skrevet kl. 21:26

Det ser rigtig godt ud, jeg vil snakke med Randi om det når vi ses i næste uge. Så vender vi måske tilbage :D Tak for svar!

Tilmeldt 13. Nov 13
Skrevet kl. 21:28

Tak for råd :)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)