Hej, Aminoer! I hele januar giver jeg 50% rabat på bestilling af tekster hos mig. Dette skyldes at jeg har rigtig meget tid her i januar, hvilket gør at jeg virkelig kan få skrevet en masse gode kvalitetstekster. Dog.. kan du max bestille 2000 ord af gangen. Bestillingen foregår nemlig ikke pr. amino eller e-mail, men gennem siden HurtigTekst.dk. På HurtigTekst.dk kan du hurtigt og nemt bestille din tekst, og indenfor 48 timer har du din tekst i hånden. Du må gerne bestille flere tekster - dog skal det være under 2000 ord pr døgn, samt i flere samlede bestillinger (en bestilling = en tekst). Teksterne er skrevet med øje for SEO. Jeg har flere års erfaring indenfor søgemaskineoptimering samt tekstforfatning, hvilket gør at jeg kan skrive gode tekster - både til søgemaskinerne, men i den grad også til forbrugeren. Hvis du har spørgsmål eller lignende, skal du endelig sige til. Fang mig her på Amino og foretag din bestilling på HurtigTekst.dk. Fortsæt god weekend! // Casper Lorenzo Jensen, HurtigTekst v/CJMedia. |
50% rabat på kvalitetstekster i hele januar
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)