Hey folkens Helt tilbage fra folkeskolen har jeg været en meget tyk dreng, og min ven Patrik var det lige omvendte - en meget tynd dreng. Disse ting gjorde at vi ikke var gode socialt. Spol frem til når da jeg var 15 år og gik i 1.g. Der havde jeg trænet, tabt mig 40kg, lignede for første gang et normalt menneske, men var stadig en akavet genert dreng der ikke turde snakke med nogen. Derfor begyndte Patrik og jeg at læse meget om Venusian Art. Det er et tabu, men det handler kort sagt om at blive bedre med kvinder. Gennem disse interaktioner med kvinder blev vi også bedre med venner, og generelt bare alt socialt - også på mit arbejde i Fitness World. Spol frem til nu, hvor både Patrik og jeg besidder gode sociale kompetencer, vi vil starte en business I at undervise andre I hvordan de skal blive bedre med mennesker. Vores idé var at lave en facebook gruppe, og uploade videoer om hvordan vi træner vores "sociale pres" ved fx at synge højt i strøget, eller bare gøre pinlige ting. Efter vi har en del tilhængere ville vi lave bootcamps, og træne folk op Hvorfor skriver jeg dette? Jeg er en uerfaren ung iværksætter. Jeg vil meget gerne høre kritik på min idé. Udover det så mangler Patrik og jeg et navn til vores facebook side. Nogle idéer? Hvad vil appellere godt? |
Jeg bør også lige tilføje at vi starter fra "bunden". Vores kamera er det der sider på vores telefon, jeg har selv lært det meste af video editing software osv.. Så kvaliteten på vores materiale er pænt sagt lort fra start af.