Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betale for at finde producenter?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 361
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænker mange benytter sig af AMAZONE.com og ALIBABA.com
men når jeg tæsker mig igennem google søgning, for at finde producenter i Portugal, Tyrkiet og Indien, så kommer jeg mange gange til sider, hvor de kræver en betaling eller et fuldt medlemsskab, for at komme i kontakt med supplier el. manufactures.

Hvad skyldes dette? En sikkerhed for dem producenter, som er meget seriøse med henvendelser?
Det irritere mig, da jeg har to firmaer jeg gerne vil i kontakt med, som jeg ved vil kunne skabe de rette løsninger for os.

Tilmeldt 1. Sep 13
Indlæg ialt: 53
Fra  WebDavy.com Skrevet kl. 00:18

Hej andi.
Jeg tænker at denne betaling sikre både dig som 'køber', men ligeledes dem som 'sælger'.
Begge parter vil undgå useriøse henvendelser.
Nu misforstå mig ikke, men jeg tænker at hvis du er sikker på de to virksomheder kan hjælpe dig, er det så ikke investeringen i et medlemskab værd?

Mvh WebDavy

Podio, Trello eller Excel? 
Vi kan hjæpe dig på webdavy.com 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 291
Fra  Promaling.dk Skrevet kl. 14:56

Hej Andi,

En af mine venner "som er fra Portugal" har et stort kendskab til "tøj produktionen" af modetøj og har også tidligere fået produceret til danske virksomheder. Han bor nu i Danmark men det giver mange fordele, fordi han kan sproget og kender mentaliteten i Portugal, måske du kan lave en deal med ham ??

Hvis du er interesseret så kan du lige give mig et skriv, så sætter jeg jer i forbindelse.....

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)