Hej Iværksættere, her er et lille tilbud til dem der ønsker at starte indenfor webshop branchen i 2014. |
Slet ingen interesserede?
Hej Iværksættere, her er et lille tilbud til dem der ønsker at starte indenfor webshop branchen i 2014. Utupu.dk sælger robotstøvsugere og robotplæneklippere til danskerne, der er blevet mere populært i takt med den bedre teknologi. Webshoppen har aldrig fået det store fokus fra min side. Den har i alt omsat for 32.000 kr inkl. moms. |
Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.
Slet ingen interesserede? |
Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.
Er der kun de produkter i aftalen som vises i shoppen |
Vi har det største og billigste udvalg af boblekonvolutter.
Nej der er mange flere. Blot mit lave engagement i shoppen, der gør antallet af produkter ikke er det højeste. |
Nypris: 20.000 kr. |