Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En anderledes måde at gøre det på eller måske duer det ikke ? Hvad tænker du ?

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 24. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 04:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten og merci

Klart at du har ret ... og dermed mange synes at tilbudsgivning er en pain in the ass... og det tager en krig af tid inden de får svar hvis de får svar.

I det her tilfælde kan jeg kun love, at der kommer en konkret ordre... og svar er promte...  og alle andre som var med ved tilbudgivningen ved at de ikke fik ordren og de ved hvilke eller hvilken fejl de gjorde ...som de kan forbedre...

Men givet at den tanke kan overføres til andre brancher,,, hvis man er kreativ.

Med at du skriver ...så giv den gas... så tror jeg ikke at du mener at jeg skal begynde med byen Middelfart ( 60 km )Big Smile 

Godnat fra Henrik

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kom i tanke om et andet pokertwist på selve giv et bud konceptet. Hvad hvis besparelsen er virksomhedens sats? Dvs, at når der åbnes en given opgave kan de byde ind med x%'s besparelse i forhold til kundens nuværende pris. Dem som har tilbudt en for lav besparelse ryger ud af runden, imens de måske 5 bedste tilbud går videre til næste runde hvor de har mulighed for at forbedre deres tilbud og komme med en endnu bedre pris, eller vælge at "folde" altså trække sig fra tilbudsgivningen. Når de 3 bedste tilbud er fundet kan kunden vælge imellem disse, ligesom han får en historik over budrunden, og kan se hvordan priserne har udviklet sig.

Så må man godt nok finde en anden måde at lave penge som sidens bagmand, men mon ikke det er muligt at trække nogle penge ud et sted i processen.

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)