Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

et spørgsmål til seo firmaerne

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo alt sammen rigtigt, men ville det ikke være fint at spørge til kundens forventninger til resultatet, da man ellers let kan komme til at sælge en vare, som kunden ikke har fuldt udbytte af? Måske har det begrænset effekt at få nogle gode links, hvis der er en masse problemer på hjemmesiden, som skal løses.

Det er da fagmandens opgave at oplyse om, at der kan være problemer, der forhindrer kunden i at få det forventede udbytte. Desuden er det en fin mulighed for mersalg. :)

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 14:37

Louise Lamberth - Tekstfokus:
Det er jo alt sammen rigtigt, men ville det ikke være fint at spørge til kundens forventninger til resultatet,

Jo, det er indlysende.
Jeg plejer gerne at gå i dialog med kunden om både mål og midler.
Men hvis kunden kommer og haler en bestemt vare ned fra hylden og løber direkte hen til kasseapparatet - så slår jeg den ind og siger "Fortsat god dag".
(Nej - jeg kunne ikke drømme om at sige "Fortsat god dag" - men resten holder.)

Hans 

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 15:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jonas Jørgensen:
Anders S:
omtale rundt omkring, fra gode og straerke medier. Derved skulle jeg gerne faa flere besog og mulige kunder.

Er omtale = flere kunder da ?

Næeh - men det hedder awareness / kendskab og det mener en del reklame- marketingbureauer er et - omend ikke det vigtigste - parameter.

TV2 har ofte kørt kampagner med at det og det varemærke eller firma har fået øget kendskabet med så og så mange % ved hjælp af TV2 reklamer.

Om kendskab så fører til øget omsætning er jo en hel anden ting, da det afhænger af om produktet er konkurrencedygtigt i fht de andre spillere på markedet.

Men det er en spændende vinkel Anders S bruger til sin markedsføring, og lur mig om ikke det er vejen frem til bedre placeringer, da det vil give kvalitative links fremfor de hovedløse spamlinks mange har brugt de sidste par år - og som google ikke ser på med milde øjne længere.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)