Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udvikling af app

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Dec 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg går med idé der kræver et registreringssystem, som jeg mener en app kan bidrage positivt til.

Kravene til appen er relativt begrænsede; appen skal alene registrere få oplysninger som navn, adresse, tlf.nr. og lignende inputs. Output kan enten fungere som data-/excel udtræk eller integreret med et registreringsmodul som også kan modtage andre inputs - f.eks. manuelle. Min forhåbning, afhængigt af omkostningsniveauet er, at appen skal være tilgængelig i både App Store, Android og Google Play, da registreringssystemet rammer den brede befolkning.

Er der nogen der har erfaring med ovenstående, skitseret i følgende punkter:

- Udvikling og opsætning af appen, herunder om det muligt selv at gøre det

- Pris for udvikling af appen, såfremt en anden skal gøre det

- Anvendelse af outputs, registrering af modtagne data og utræksmuligheder

- Pris for registrering af app i ovennævnte markeder

Ser frem til at høre fra en af alle de utallige eksperter herinde.

Tobias

Fra Taastrup
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 13:10

Hej Tobias

Jeg synes i hvert fald du skal starte med at læse dette blog indlæg som er så rigtigt, så rigtigt.

http://www.amino.dk/blogs/strongpeople/archive/2013/12/11/skab-ikke-en-app-men-en-virksomhed.aspx

Du skal gøre dig klart hvad konceptet i din ide er, og definere virksomheden som dette....

Eks. har jeg en kunde nu med 3000 ansatte og selvom man til løsningen klart vil tænke "app, app, app" , så har kun 1/3 smartphones og disse fordeles ligeligt mellem 3 forskellige operativsystemer... jeg ville altså kun ramme ca 300 brugere hvis jeg startede med app'en.

mvh Jan

Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 13:14

Læs evt. også lidt om muligheden for en web-app, som er helt uafhængig af Operativsystem og enhed, så de virker på tværs af Smartphones og tablets.

Du er velkommen til at give os et ring, hvis du vil høre hvor billigt det kan gøres, samt lidt om vores referencer.

http://www.migrator.dk/web-apps.aspx

Tilmeldt 15. Dec 13
Skrevet kl. 20:09

Tak for indlægget Jan, jeg er meget enig, og det er såmænd også idégrundlaget der driver værket og ikke appen :-)

Spændende læsning, tak.

Tilmeldt 15. Dec 13
Skrevet kl. 20:10

Hej Jesper, 

Mange tak for alternativet! Kan du give et eksempel på en udbyder som anvender webapp?

Jeg ringer til jer i nærmeste fremtid.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)