Hej,
Jeg går med idé der kræver et registreringssystem, som jeg mener en app kan bidrage positivt til.
Kravene til appen er relativt begrænsede; appen skal alene registrere få oplysninger som navn, adresse, tlf.nr. og lignende inputs. Output kan enten fungere som data-/excel udtræk eller integreret med et registreringsmodul som også kan modtage andre inputs - f.eks. manuelle. Min forhåbning, afhængigt af omkostningsniveauet er, at appen skal være tilgængelig i både App Store, Android og Google Play, da registreringssystemet rammer den brede befolkning.
Er der nogen der har erfaring med ovenstående, skitseret i følgende punkter: - Udvikling og opsætning af appen, herunder om det muligt selv at gøre det - Pris for udvikling af appen, såfremt en anden skal gøre det - Anvendelse af outputs, registrering af modtagne data og utræksmuligheder - Pris for registrering af app i ovennævnte markeder
Ser frem til at høre fra en af alle de utallige eksperter herinde. Tobias |
Hej Tobias
Jeg synes i hvert fald du skal starte med at læse dette blog indlæg som er så rigtigt, så rigtigt.
http://www.amino.dk/blogs/strongpeople/archive/2013/12/11/skab-ikke-en-app-men-en-virksomhed.aspx
Du skal gøre dig klart hvad konceptet i din ide er, og definere virksomheden som dette....
Eks. har jeg en kunde nu med 3000 ansatte og selvom man til løsningen klart vil tænke "app, app, app" , så har kun 1/3 smartphones og disse fordeles ligeligt mellem 3 forskellige operativsystemer... jeg ville altså kun ramme ca 300 brugere hvis jeg startede med app'en.
mvh Jan