Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv mig feedback på mit virksomheds navn

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 151
Fra  www.Ditur.dk Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg er igang med at starte virksomhed, og har længe overvejet, hvad min hjemmeside og mit selskab skal hedde?

Jeg skal sælge mekaniske ure importeret.

Mit pt. bedste bud er Ditur.dk, men skal det være med - så det hedder Dit-ur.dk?

Det jeg gerne vil opnå med navnet, er at det skal være nemt at huske. Det skal være sådan, at hvis man ser mit ur på armen af en ven og spørger, hvor det er fra, skal vennen huske siden Ditur.dk...

Ris og ros? andre forslag?

Hvad kalder man sit selsskab? Det samme som hjemmesiden?

Vh.

Mikkel Dissing

Fra allerød
Tilmeldt 14. Dec 13
Indlæg ialt: 12
Fra  Benoit graphics Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Jamen jeg synes dit navn er fint nok, men det skal så være dit-ur så man kan forstår det, hjemmesiden skal så også hedde dit-ur.dk, sig til hvis du har brug for hjælp med hjemmeside. logo og andet grafisk arbejde, du finder ingen der er billigere end mig :-)

Giv den gas..

vh sebastian

Fra Denmark
Tilmeldt 25. Jul 13
Indlæg ialt: 70
Fra  Luttermann Design Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mikkel

Det vil altid være bedst hvis både firmanavn og hjemmeside domæne hedder det samme, så er du sikker på at folk nemt finder din hjemmeside.

Med hensyn til om det skal være ditur.dk eller dit-ur.dk, vil mit svar være begge!! og måske flere. Domæne registrering af et dk domæne koster omkring 50-70,- per år, alt efter hvem du registrerer det igennem. Du får så din hjemmeside bygget op om en af domænerne og peger så de andre dertil. Derved skal der kun vedligeholdes en hjemmeside, men du mister ikke kunder der skriver den anden adresse, da de automatisk bliver viderestillet.

Umiddelbart syntes jeg Dit Ur er OK som firmanavn. Det er kort, nemt at huske og fortæller hvad du handler med.

Hvis du har brug for mere information eller hjælp til hjemmeside, logo med mere, så er du velkommen til at kontakte mig.

Tilmeldt 1. Jul 11
Indlæg ialt: 295
Fra  iskins.dk Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Du kunne også hedde Urskoven.dk, det synes jeg er lidt sjovt :-)

Ung iværksætter med store drømme

Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel288:
Mit pt. bedste bud er Ditur.dk, men skal det være med - så det hedder Dit-ur.dk?

Jeg synes det er et fedt navn og nemt at sige videre til andre, derfor ville jeg også selv vælge versionen uden bindestreg, så man ikke skal til at forklare det, og hvilken slags streg er det etc. etc. Men som det også er sagt, så koster det jo stort set ingenting at have det med bindestreg også, og så redirecte.

Du kan godt kalde dit firma det samme som hjemmesiden, men hvis det er en enkeltmandsvirksomhed du vil drive, skal du være opmærksom på at sådan nogen kan man kun have et enkelt af pr. person. Hvis du senere finder på andre projekter også, ville det måske være smart nok at dit firmanavn var af mere generel karakter.

Held og lykke med det Big Smile

Tilmeldt 24. Oct 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil sige som Jacob Luttermann, tag flere navne. 

Fra Århus
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 330
Fra  Sexytoy.dk Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Dejlig og nemt navn :-) og som de andre siger så tá da og brug flere navne, også for at beskytte dit navn fra konkurrenterne :-) ville være øv hvis nogen havde et navn der lå op at dit :-) 

Ditur.dk er sku fedt og du kunne sikkert få lavet et sjovt og vildt loge med det navn :-)

Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex

 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)