Jeg har lavet siden FotoSkyen.dk og har ved hjælp af lidt adsence annoncering, samt lidt facebook haft 156 besøgende siden 28/12-2013 dette er som udgangspunkt ret ok syntes jeg selv. Heraf har 27 af disse personer været på selve bestillingssiden (google analytics), men jeg har "kun" fået 3 kunder. Er jeg grådig eller er der noget galt. Jeg spørger fordi jeg kun bruger "Online Backup" og "Backup" som adwords, og syntes at det virker lidt underligt at reelt interesserede ikke finder vores tilbude mere indbydende end som så...? |
3 ud af 156 = ca. 2% konvertering. Det er ikke prangende, og kan da nok blive bedre.
Men kigger man lidt på siden, er det også svært at lure hvem du henvender dig til. Et sted skriver du f.eks. at man er sikret i hjemmet, men jeg tror ikke hr. og fru. Danmark ved hvad NAS er. Jeg kender webshop ejere der ikke ved hvad en NAS er. :)
Derudover halter din side mange steder, med bl.a. døde links og tastefejl, og det gør din side utroværdig. Navigationen er også skæv, eller det er fordi hele siden er mangelfuld på indhold - hvad ved jeg. :) Men f.eks. kan man fra forsiden læse mere om "hvorfor man skal bruge backup". Men når man klikker bliver man ledt videre til features-siden. Det fortæller mig ikke om hvorfor jeg skal have backup, eller hvad backup løser af problemer for mig.
Du må kigge lidt mere på, hvad man som kunde for ud af backup.