Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad mangler eller hvad er det galt? siden jeg ikke for flere kunder

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Feb 12
Indlæg ialt: 153
Fra  www.KK-WebDesign.dk Skrevet kl. 01:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lavet siden FotoSkyen.dk og har ved hjælp af lidt adsence annoncering, samt lidt facebook haft 156 besøgende siden 28/12-2013 dette er som udgangspunkt ret ok syntes jeg selv. Heraf har 27 af disse personer været på selve bestillingssiden (google analytics), men jeg har "kun" fået 3 kunder.

Er jeg grådig eller er der noget galt. Jeg spørger fordi jeg kun bruger "Online Backup" og "Backup" som adwords, og syntes at det virker lidt underligt at reelt interesserede ikke finder vores tilbude mere indbydende end som så...?

Pizzaria, grillbar eller lign søges til gratis WordPress hjemmeside - Hosting/domænenavn kan købes for 249 kroner.

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 11
Fra  QINO. Skrevet kl. 02:09

3 ud af 156 = ca. 2% konvertering. Det er ikke prangende, og kan da nok blive bedre.

Men kigger man lidt på siden, er det også svært at lure hvem du henvender dig til. Et sted skriver du f.eks. at man er sikret i hjemmet, men jeg tror ikke hr. og fru. Danmark ved hvad NAS er. Jeg kender webshop ejere der ikke ved hvad en NAS er. :)

Derudover halter din side mange steder, med bl.a. døde links og tastefejl, og det gør din side utroværdig. Navigationen er også skæv, eller det er fordi hele siden er mangelfuld på indhold - hvad ved jeg. :) Men f.eks. kan man fra forsiden læse mere om "hvorfor man skal bruge backup". Men når man klikker bliver man ledt videre til features-siden. Det fortæller mig ikke om hvorfor jeg skal have backup, eller hvad backup løser af problemer for mig.

Du må kigge lidt mere på, hvad man som kunde for ud af backup.

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 07:07

Foruden de ting, der er foreslået, kunne du overveje nyhedsbrev. På den måde holder du fast i nysgerrige og får en ekstra chance for at gøre dem til kunder, i stedet for at de bare går igen. Folk kigger tit af nysgerrighed, men er måske ikke klar til køb lige nu og her. Men det kan jo komme. :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)