| 
                             Hej Aminoer. Jeg er ved at starte en webshop op, hvor der vil blive solgt legetøj. Jeg har modtaget nogle certifikater fra min leverandør. Det drejer sig om et CE-certifikat og et EN71-certifikat. Da min leverandør er kinesisk er jeg pludselig blevet i tvivl, om jeg faktisk kan stole på at disse dokumenter er godkendte og valide (Jeg beklager mine fordomme, men man hører jo så meget omkring forfalskning af diverse dokumenter fra den østlige del af verdenen...). Er der nogle der kan hjælpe mig her? Nogle der har stået i samme situation, eller andre der kan hjælpe mig? Ps,; Webshoppen kører over et enkeltmandsfirma - så jeg vil helst undgå at ende i livslang gæld... :) Godt nytår og på forhånd tak for jeres hjælp.  | 

Banebryderen:Da min leverandør er kinesisk er jeg pludselig blevet i tvivl, om jeg faktisk kan stole på at disse dokumenter er godkendte og valide
Som udgangspunk bør du ikke tro på div. dokumenter fra leverandøren, kinesere snyder hvor de kan komme af sted med det.

Bliv gratis medlem