Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste og billigste webshop-platform når man ikke kan finde ud af programmering, kode, design osv.

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 00:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes

Enig :) Standard er det i hvert fald ikke.

Fra Herning
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 10
Fra  Midtjyden Staldinventar Skrevet kl. 08:52

Thomas:
Det er jo lidt en smagssag, da vi skulle vælge nyt system at udvikle i kigge vi både på Presta og Magento - valget faldt på Magento af mange årsager. Hos os mener vi, at det er det system, hvor der er fleste muligheder for udvidelser så forretningen kan få vækst uden webshoppen blive en hindring.

Magento er samtidig det mest brugte system til webshops, det er der nok en grund til :)

Jeg vil også klart anbefale Magento i dit tilfælde, der findes mange flere standart skin og plugin til denne, og som jeg ser det er der ikke den store forskel på de to platforme. 

--

Martin

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 09:22

Skal det være rigtigt billigt så gør du sådan her:

1) Du smutter ind på www.templatemonster.com og finder et design som du kan lide: 180USD

2) Du går ind på freelancer.com og finder hjælp til:

2a) få installeret dit template: 50usd

2b) Finder en billig designer til at lave logo, banners etc. 100usd

2c) Finder en billig inder til at lave alle de små-ting der skal rettes i sådan et template (der er mange ting der skal rettes til) 

På denne måde kan du komme rigtig langt for et par tusinde.

Men du kommer til at bruge rigtig rigtig lang tid på det.....

Mvh

Morten

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 09:47

Hej Morten

Jeg har bygget webshops og websystemer en i små femten år nu, og jeg ville ønske at jeg kunne skrive at vi havde den løsning, der passer bedst til dine behov og dit budget, men det har vi desværre ikke endnu.

Lige nu ville mit bud, på det bedste/billigste webshopsystem, klart være Tictail.com, det fede ved deres løsning er at den er fuldstændig gratis at komme i gang med og det er ubetinget det mest brugervenlige system, jeg har set og jeg har set en del :-)

Brugervenlig syntes jeg tit bliver undervurderet i forbindelse med shopsystemer, det har jeg i hvert fald gjort og det syntes jeg egentligt også det fleste andre systemer gør. Men det er super vigtigt for det er svært nok i forvejen at drive en webshop i forvejen, det er nok at sætte sig ind i, så det er vigtigt man ikke føler at shoppen modarbejder en.

En af de argumenter der tit bliver brugt for de store tunge systemer, er mulighed for at vokse i shoppen, her har Tictail et åbent API som gør det muligt at tilrette alt og hastigt voksende Plugin community, som tilbyder nye spændende muligheder.

Held og lykke med din webshop!

Fra Thorsø
Tilmeldt 30. Jan 13
Indlæg ialt: 127
Fra  Smart Charge Skrevet kl. 09:51

Den allernemmeste og nok mest effektive løsning ville være, at bestille et dansk webbureau til at tage sig af opsætning og SEO (søgemaskineoptimering). En fornuftig løsning ville nok også koste 15-25.000 alt afh. af bureauet, opgavens omfang ect.

Den allerbilligste ville nok være, at sætte sig lidt ind i ”programering”(div. CMS systemer), designs ect. Du kan nemt spare mange penge hvis du bruger et par uger på at ”studere” og afprøve nogle af de gratis tjenester. På den måde vil du også hurtigt, få en føling for hvad det vil sige at opbygge og drive en webshop.

MEN det kommer jo helt an på dine ambitioner?
Hvis du skal kunne leve af din webshop inden for de næste 3-4 måneder, så bør du nok få en professionel til at få styr på shoppe, så kan du fokusere på alt det andet.

Hvis det er et hobby projekt, så anbefaler jeg helt klart, at du selv sætter dig lidt ind i de forskellige aspekter. Der findes mange gode artikler, blogs, YouTube guides for hvordan du kommer i gang.

Jeg glæder mig til at se hvad du finder ud af, og ikke mindst skal sælge J

Held & Lykke med projektet.

Smart Charge - en nytænkende og fornøden service

Tilmeldt 29. Aug 13
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 10:15

Jeg syntes folk er voldsomt dyre!

Vi tilbyder en Magento webshop for 3499,00 og ingen månedlige gebyrer ud over hostingen, som alle ved ligger til omkring 150,00 om året.

Forstår ikke folk kræver 10-15.000 for en shop, hvor manden ikke kræver at den skal noget helt nyt og revolutionerende - for mig virker det list som en pengemaskine :/

Men alle har selvfølgelig deres priser og deres grunde til dem :)

Held og lykke med shoppen :)

PS. Hvis andre har interesse i en webshop til 3499,00 så skriv endelig en PM :)

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 17:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

goodbusiness:
Forstår ikke folk kræver 10-15.000 for en shop, hvor manden ikke kræver at den skal noget helt nyt og revolutionerende - for mig virker det list som en pengemaskine :/

Det er egentligt relativt nemt at forstå, hvorfor der er forskel på priserne. Grunden til det er at der er forskel på folk. Der er relativt mange som gerne vil havde Messi til at spille på deres hold og da han kun kan spille et sted, så koster det mange penge. Tilsvarende render der masser af amatører fodboldspillere rundt i de danske klubber, selvom det er nogle flinke fyrer er der ikke samme iver for at for dem med på holdet som Messi, hvilket betyder at de faktisk betaler penge for at spille fodbold.

Det er på samme måde med webshops, hvis du er dygtig til at lave webshops, så vil folk gerne betale meget for din webshop, fordi den er meget værd for dem, mens hvis du ikke er så dygtig til det, så vil de ikke betale ret meget.

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 29. Nov 12
Indlæg ialt: 3
Fra  Grej-Shoppen / fluer.dk Skrevet kl. 21:41

Smartweb er billig og der er åben for alle former for udbygning senere. Jeg har brugt dem i mange år nu.

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 21:58

Vil anbefale Shopify eller Tictail til at starte med. Det er netop målrettet dem der ikke kan kode noget. Fordelen er at det er nemt og hurtigt at komme igang, kræver næsten ingen investering. +Ingen opdateringer..  Så hvis din webshop skulle få success, kunne du overveje f.eks. at skifte til Magento.

Med venlig hilsen,

Àsgeir Gunnarsson

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 22:06

Jeg vil også anbefale dig at tage et kig på PrestaShop - nu har jeg selv benyttet mig af det gennem 4 år.

Da jeg startede med Prestashop anede jeg intet omkring opsætningen af e-shops, men systemet er super nemt at komme i gang med og administrer. Du kan som tidligere nævnt komme langt for små mønter med et færdiglavet theme og en masse gå på mod.

Derudover findes der også et dansk support forum, hvor der sidder en masse flinke mennesker og hjælper.

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)