Hvis du har en side, blog eller noget lign. (gerne facebook). Der er klar på at lave en give-away/konkurrence med nogle af vores produkter fra phone-gear.dk. Krav:
1) Siden skal være aktiv, og vil gerne have nogle beviser eller lign. på at den er aktiv :-) 2) Siden skal gerne have over 10.000 likes (RIGTIGE DANSKE LIKES) 3) Målgruppen fra 13-35 år.
Når nu man læser indlæggene, så føler brugerene sig røvrendt... Så det er nok ikke lige sagen at bruge den..... - Jeg skulle i hvert fald ikke associeres med den!
ellers så kontakt en af mine veninder som heder Camilla som har denne her side hun er meget seriøst omkring det og ville skyde på at målgruppen er 13-20År siden er
jeg her helt med siden har godt nok ikke over 10.000 ´Synes godt om´ men hun får mange liks på sine opslag :-) Men det er helt op til dig man kan jo også booste sine opslag
jeg her helt med siden har godt nok ikke over 10.000 ´Synes godt om´ men hun får mange liks på sine opslag :-) Men det er helt op til dig man kan jo også booste sine opslag
Mvh Christian
Med fare for at tage fejl, tror jeg mere det har noget at gøre med, at du klistrer siden til med affiliate konkurrencer.