Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bogholder/selvstændig revisor - software til E-conomic?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Holstebro
Tilmeldt 7. Oct 13
Indlæg ialt: 43
Fra  Borg Regnskab Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg er startet op som bogholderfreelance basis, og har efterhånden fået et par kunder.

Det er i min interesse, lige så vel som min kunde, at de har adgang til at kunne se tallene.

Samtidig vil man jo gerne holde omkostningerne på et lavt niveau.

Jeg har oprettet adskillige interne licenser i E-conomic, til langt lavere priser end normalprisen, men det gør jo at kunden ikke direkte har adgang til at kunne se sine data, men kun igennem mig (medmindre jeg udleverer mine administrator koder til alle kunder.............).

Findes der et system, hvor kunden kan logge ind og se lige nøjagtig sine data, hentet fra den interne E-conomic licens?

Er det noget som der er nogen der kunne bruge, så man skulle overveje at få det udviklet?

Håber at høre fra jer, og godt nytår Smile

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Dine kunder skal lave deres egen konto i e-conomic. Derefter kan de koble dig på som bogholder. Det betyder at dine kunder ejer deres eget regnskab og de er sikret end hvis alt lå hos dig.

Fra Holstebro
Tilmeldt 7. Oct 13
Indlæg ialt: 43
Fra  Borg Regnskab Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:

Dine kunder skal lave deres egen konto i e-conomic. Derefter kan de koble dig på som bogholder. Det betyder at dine kunder ejer deres eget regnskab og de er sikret end hvis alt lå hos dig.

Hej Niels,

Som nævnt vil mange gerne spare penge på især den omkostning. Det betyder at de gerne vil have en intern licens hvor der bogføres på, så længe dataene blot kan skilles ud til dem selv hvis de ændrer mening - og det er alt sammen muligt med E-conomic.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Steffen Borg:
Som nævnt vil mange gerne spare penge på især den omkostning.

Ja indtil de står og har et slagsmål med bogholderen som så ikke giver dem de data.

Den omkostning de har hver måned på en licens er ikke noget der burde slå bunden ud af et firmas pengekasse.

Fra Smørum
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 48
Fra  re-ports ApS Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steffen

Du kan muligvis benytte re-ports. www.re-ports.dk

Hvis du opretter en administrator adgang til re-ports, så kan du logge in som administrator, med.:

Administrator aftale nr.

Bruger navn

Password

Klient Aftale nr.

Dette kræver dog at dine klienter/kunder kender.:

Administrator aftale nr. (dit)

Bruger navn (dit)

Password (dit)

Klient Aftale nr. (deres eget)

De enkelte kunder kan så se deres grafer, rapporter, statistikker, budgetter m.m., men ikke de øvrige kunders, da de ikke kender dine øvrige kunders aftale nr.

Fra Holstebro
Tilmeldt 7. Oct 13
Indlæg ialt: 43
Fra  Borg Regnskab Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:

Steffen Borg:
Som nævnt vil mange gerne spare penge på især den omkostning.

Ja indtil de står og har et slagsmål med bogholderen som så ikke giver dem de data.

Den omkostning de har hver måned på en licens er ikke noget der burde slå bunden ud af et firmas pengekasse.

Det er rigtigt, men nogle prioriterer anderledes, og heldigvis stoler langt de fleste på bogholder, og omvendt. Men det er rigtigt som du nævner at der ind imellem kommer sager op som ender i et regulært "slagsmål".

Jeg bad i starten om inputs til et "system" eller en løsning - har du også nogle inputs på den front? Smile

Fra Holstebro
Tilmeldt 7. Oct 13
Indlæg ialt: 43
Fra  Borg Regnskab Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Søren Houlberg:

Hej Steffen

Du kan muligvis benytte re-ports. www.re-ports.dk

Hvis du opretter en administrator adgang til re-ports, så kan du logge in som administrator, med.:

Administrator aftale nr.

Bruger navn

Password

Klient Aftale nr.

Dette kræver dog at dine klienter/kunder kender.:

Administrator aftale nr. (dit)

Bruger navn (dit)

Password (dit)

Klient Aftale nr. (deres eget)

De enkelte kunder kan så se deres grafer, rapporter, statistikker, budgetter m.m., men ikke de øvrige kunders, da de ikke kender dine øvrige kunders aftale nr.

Hej Søren,

Der kommer problemet, de skal bruge MIT brugernavn og kode, og det kan jeg ikke udsætte mine øvrige kunder for, at en anden kunde måske kan få adgang til deres data - desværre Smile

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Steffen Borg:
Jeg bad i starten om inputs til et "system" eller en løsning - har du også nogle inputs på den front?

Ikke andet end det jeg sagde i starten. På den måde så skal de heller ikke bruge dit login - hvilket de heller ikke skal og må.

Som deres regnskabskyndige så er det din opgave at vejlede kunderne bedst muligt så alt er bedst hos DEM. Jeg kender ikke dine kunders behov men løsningen hos e-conomic koster 318 kr for en standard + div. moduler.

Hvis der nu sker noget med dig i morgen hvad sker der så med dine kunders regnskab? Hvordan kan de få dem ud hvis du ikke findes mere? Derfor mener jeg stadig at dine kunder skal have deres egen masteradgang til e-conomic hvor de så giver DIG adgang til systemet. Det er den eneste korrekte måde at behandle dine kunders data på.... - det er bare MIN mening, men jeg er lydhøre over for andre argumenter for det modsatte.

Fra Holstebro
Tilmeldt 7. Oct 13
Indlæg ialt: 43
Fra  Borg Regnskab Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:

Steffen Borg:
Jeg bad i starten om inputs til et "system" eller en løsning - har du også nogle inputs på den front?

Ikke andet end det jeg sagde i starten. På den måde så skal de heller ikke bruge dit login - hvilket de heller ikke skal og må.

Som deres regnskabskyndige så er det din opgave at vejlede kunderne bedst muligt så alt er bedst hos DEM. Jeg kender ikke dine kunders behov men løsningen hos e-conomic koster 318 kr for en standard + div. moduler.

Hvis der nu sker noget med dig i morgen hvad sker der så med dine kunders regnskab? Hvordan kan de få dem ud hvis du ikke findes mere? Derfor mener jeg stadig at dine kunder skal have deres egen masteradgang til e-conomic hvor de så giver DIG adgang til systemet. Det er den eneste korrekte måde at behandle dine kunders data på.... - det er bare MIN mening, men jeg er lydhøre over for andre argumenter for det modsatte.

Jeg lader den ligge her, det var slet ikke det jeg ville ud og diskutere, og jeg forstår udemærket dit synspunkt.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)