Hejsa, Jeg har startet et nyt site/blog, og kunne rigtig godt tænke mig lidt sparring, og gode råd. Det skal siges bloggen/hjemmesiden er noncomercial, og handler om min familie. Den handler om hvordan en moderne familie fungere, og samtidig også om det at vente sig et nyt barn. Bla. har jeg en "fars dagbog" hvor jeg vil prøve at komme med de tanker og ideer en far har, når der er et nyt barn på vej. Det skal siges siden, stadig er under opbygning, og der jo så derfor stadig er fejl og mangler. Men det ville være rigtig dejligt, hvis du/i havde gode råd/kommentarer. Siden er - www.mindbjerg.dk Mvh Thomas Larsen |
Hej Thomas og tillykke med at i venter en lille dreng.
Jeg må lige spørge om det er en privat blog bare for "jeres fælles venner og jeres familie" eller det er en du gerne vil have ud til hele omverdenen?
Hvis du har planer om at den skal være interessant for folk der ikke kender dig og din kone/kæreste, så skal der nok være andet indhold end jeres dreng. Jeg er selv mor til en gut og de sidste 4 år har han fyldt hele min verden - det er interessant for familien og vennerne, men for folk udefra er mit liv som mor nok ikke interessant at høre om i længere tid ;-)
Hvis du kunne kombinere det med nogle andre emner som kunne være interessante for udefrakommende, vil det nok få flere til at komme tilbage.
Jeg ved jo slet ikke hvad du har af ideer til din blog, men som jeg ser den lige nu og her (hvor den ikke er færdig) ser det ud til at den kommer til at handle om jeres lille baby og det kan hurtigt blive for tungt, selv for kvinder
Men når det er sagt, synes jeg at det er super fint at se en mand der blogger om børn - det findes der trods alt ikke så meget af :-)
Jeg ønsker jer alt held og lykke med jeres kommende titler :-)