Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor køber i jeres træbriketter her på sjælland til en god pris

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Aarup
Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Angående træbriketter vil jeg gerne tilføje at det er meget aktuelt med priser på træbriktter her i sommerperioden, da priserne er væsentligt lavere i sommerperioden end om vinteren, så hvis man har mulighed for at købe om sommeren, så er det bare om at gøre det. Du kan se vores aktuelle priser på <A href=http://www.nettobraende.dk/Traebriketter.php>træbriketter</A> her, og hvis du tilmelder dig vores nyhedsbrev har du mulighed for at få yderligere rabat når vi har gjort nogle gode indkøb.

Tilmeldt 3. Mar 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:03

Hej Karsten

Du kan finde billige træbriketter til fornuftige priser og ofte på tilbud hos Scandicwood.dk. De har briketter i hårdtpresset kvalitet, der ikke ser ud som om de er ved at skille ad. Klik ind på hjemmesiden - der er ofte gode tilbud på træbriketter derinde. Især hvis du køber først eller sidst på sæsonen. Der er også salg af træpiller i 6 mm og 8 mm. For alle deres produkter gælder at priserne er inklusiv fragt og moms, så behøves du ikke at tænke på om der kommer noget tillæg til den pris du ser. De leverer både træbriketter og træpiller til Jylland, Fyn og Sjælland. Leveringstiden er kun 2 hverdage inden dine briketter eller træpiller står på adressen.

Hilsen Varmemesteren

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:42

Hvis nogle stadig leder efter en god leverandør, så kender jeg Brændselsfirmaet H.C. Skov A/S. De har mange års erfaring og jeg ved også at de modtager god feedback fra deres kunder for servicen. (se kundeudtalelser her)

Her er deres træbriketter

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)