Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

mangler investor til hobbyvirksomhed i et år

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg mangler en ikke-medarbejdende investor (sleeping partner) til min virksomhed, som befinder sig i en interessant hobbybaseret branche med handel og konsulenttjenester til museer. Virksomheden blev stiftet som personligt ejet handelsvirksomhed i 2003 (omsætning < 50 kkr i de første år), men jeg har arbejdet med arkivopbygning, som er basis for internationale konsulenttjenester, i mere end 20 år. Bundet personlig kapital i samlinger/arkiver > 1.200 kkr, men der ønskes tilført likvide midler på 150-250 kkr. til konsolidering og drift i et år i form af bankgaranti/kaution eller lån med rimelig forrentning. Egne midler er for indeværende bundet i varelager samt i museumssamlinger til kommende udstillinger i egne lokaler. Jeg har tilsagn om kapital fra bank, men ønsker større økonomisk råderum/frihed i det kommende år med større handelsaktivitet. Jeg har arbejdet med forvaltning/administration som lønmodtager i mere end 20 år, og kommer i øvrigt fra familie af selvstændigt erhvervsdrivende.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)