Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Findes der gratis blog templates til wordpress ?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg har mit firmas hjemmeside liggende på Unoeuro, hvor jeg også har en blog liggende på et template jeg købte tidligere... men jeg har en hobby mere som jeg kunne tænke mig at blogge om, men synes ikke jeg vil købe flere templates, hvis dette kan undgåes. 

Kan jeg finde gratis standard blog templates nogen steder som kan opsættes på min Unoeuro konto? Har nemlig et domæne liggende dér som jeg vil benytte.

Håber i kom godt ind i det nye år.

Mvh Sue

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Sue,

Du kan finde tusindvis af gratis wordpress themes her

Ha' et godt år! Smile 

Fra Odense
Tilmeldt 19. Feb 08
Indlæg ialt: 636
Skrevet kl. 10:29

Hvis du søger på "free wordpress themes" på Google finder du en masse. Ellers har Themeforest mange billige themes http://themeforest.net/category/wordpress/blog-magazine - der er som regel kvalitet i de fleste betalte themes, hvor gratis dels godt kan være dårligt kodede, eller man kan være uheldig at finde et der indeholder diverse knapt så dejlige spam/malware :)

Tilmeldt 27. Sep 13
Indlæg ialt: 499
Fra  Wordpress support Skrevet kl. 11:07

du kan også finde templates dirkte i dine admin sider

bare klik på udsende klik på teamer og der kan du søge i masser af gratis templates

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 11:29

Tak alle... :)

Bliver helt nervøs når der tales om malware osv... er det også en risiko hvis man vælger et template som er det mest downloadede? eller mere lidt "ukendte" templates?

Jeg har ikke selv før opsat et template på min Unoeuro... det har en webmand... er det noget der let kan gøres eller tror i det skal gøres af en kyndig?

Mvh Sue

Tilmeldt 27. Sep 13
Indlæg ialt: 499
Fra  Wordpress support Skrevet kl. 11:38

du kan installere et plugin der hedder tac som scanner dine temaer for malware

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 13:56

tak for jeres input.

:)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:28

Hej Sue.

Det er nemt og finde det. Bare gå på google og søge der er flere 100,000 temaer :D

Hilsen Mike 

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 18:40

Ja, men netop pga. ustabile kodninger o.l. ville jeg hellere have et anbefalet eller høre om det først. Det er ikke altid det der er gratis også ender med at være det... og da jeg intet ved om dette, er det bedst at høre det fra nogen der har større kendskab.

Jeg har fundet et template, men må vist vente til min IT mand kommer hjem fra ferie for det ser ikke ud til at jeg kan hitte ud af det med at installere og opsætte det. 

Men tak for indput.

mvh sue

Tilmeldt 1. Jul 11
Indlæg ialt: 295
Fra  iskins.dk Skrevet kl. 18:43

Hej Sue.

Du kan downloade en masse flotte blog temaer til Wordpress inde i selve Wordpress backend.
Bare gå ind under fanen "useende" --> "temaer" så kan du søge på temaer, prøv at søg på blog og du får nogle rigtige gode templates :)

God fornøjelse og godt nytår! 

Ung iværksætter med store drømme

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)