Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor i Billys Billing noterer jeg min lagerværdi?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Feb 13
Indlæg ialt: 116
Fra  DuftVerket.dk Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror vi er ude i noget manuel postering af en art, men hvordan gør jeg helt præcist? Har også kontaktet BB Support..

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47149
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:54

BB plejer at være gode til at svare support men uden at kende deres kontoplan tror jeg i alle fald, at du skal finde den konto du har bogført købet på og kreditere din lagerværdi på den (så går din omkostning ned med de varer du har på lager) og som modpost må der i status være en post der hedder varelager eller lignende 

hvis du venter en dag eller to grundet nytår så tror jeg absolut BB svarer dig med konkrete numre

vh 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 26. Feb 13
Fra  DuftVerket.dk Skrevet kl. 21:05

Ok. Tak. Men jeg beregnet min lagerværdi i "grupperinger" f.eks. samme varenr. fra samme leverandør - men fra flere ordre. Så det vil være lidt noget bøvl.. eller meget..

Er det tidligt nok at gøre det efter nytår? Jeg tænker... skal regnskabet ikke "lukkes" nu eller hvordan..?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47149
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:37

NIFTY BY NEHL:

Ok. Tak. Men jeg beregnet min lagerværdi i "grupperinger" f.eks. samme varenr. fra samme leverandør - men fra flere ordre. Så det vil være lidt noget bøvl.. eller meget..

Er det tidligt nok at gøre det efter nytår? Jeg tænker... skal regnskabet ikke "lukkes" nu eller hvordan..?

jeg kan ikke se det giver bøvl - det samlede antal vil da stadigt passe ind og ud, du er nødt til at ha en form for antal gange en pris for at kunne styre lageret - men det løser du sikkert og du vil sagtens kunne lukke efter nytår

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 26. Feb 13
Fra  DuftVerket.dk Skrevet kl. 22:11

Fedt. Tak. Ja tingene plejer at løse sig.

Også vh og godt nytår fra mig - beklager jeg gik kold i en tråd forleden. Jeg forstår bare ikke altid hvad du skriver... Men fedt at du er så aktiv ;)

Tilmeldt 26. Feb 13
Fra  DuftVerket.dk Skrevet kl. 20:55

Hov - den her fandt jeg  da selv ud af. Skriv endelig og spørg, hvis nogen skal bruge svaret :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)