BB plejer at være gode til at svare support men uden at kende deres kontoplan tror jeg i alle fald, at du skal finde den konto du har bogført købet på og kreditere din lagerværdi på den (så går din omkostning ned med de varer du har på lager) og som modpost må der i status være en post der hedder varelager eller lignende
hvis du venter en dag eller to grundet nytår så tror jeg absolut BB svarer dig med konkrete numre
vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Ok. Tak. Men jeg beregnet min lagerværdi i "grupperinger" f.eks. samme varenr. fra samme leverandør - men fra flere ordre. Så det vil være lidt noget bøvl.. eller meget..
Er det tidligt nok at gøre det efter nytår? Jeg tænker... skal regnskabet ikke "lukkes" nu eller hvordan..?
Ok. Tak. Men jeg beregnet min lagerværdi i "grupperinger" f.eks. samme varenr. fra samme leverandør - men fra flere ordre. Så det vil være lidt noget bøvl.. eller meget..
Er det tidligt nok at gøre det efter nytår? Jeg tænker... skal regnskabet ikke "lukkes" nu eller hvordan..?
jeg kan ikke se det giver bøvl - det samlede antal vil da stadigt passe ind og ud, du er nødt til at ha en form for antal gange en pris for at kunne styre lageret - men det løser du sikkert og du vil sagtens kunne lukke efter nytår
vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER