Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor køber du stadig links til din hjemmeside?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 207
Fra  BizzBuzz Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

endnu engang har jeg set et større website risikere alt ved at købe links ude i byen. Nu har der været en masse snak omkring Google Penguin, Panda og Hummingbird siden 2011, så jeg er nysgerrig efter, om det stadigt er praksis i din forretning eller kender nogen som køber sig til links, og du/de har fået nogle resultater ud af det, eller er blevet straffet. Min egen erfaring er at hjemmesider i DK bliver straffet af Google ved deindeksering eller ryger over på side 10.

Tilmeldt 29. Mar 13
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 19:01

Jeg har købt ca. 10 links i diverse engelsksprogede web directories de sidste par måneder, og min Google-ranking er kun steget, og jeg har ingen penalties fået. Jeg har i øvrigt brugt samme ankertekst hver gang.

Det skal lige siges, at min hjemmeside løbende får organiske links, så andelen af købte links og links med samme ankertekst er fortsat meget lav.

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 19:04

Hej Christopher

Du bliver nødtil at beskrive hvad det er for nogle links de køber?

Hummingbird er ikke nogen straf som Pingvin og Panda.

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Fra  BizzBuzz Skrevet kl. 19:20

Hej, firma som kun er i DK, som får link fra asiatisk forum vis splogkommentar etc.
Hummingbird var den algoritmiske opdatering, som Penguinopdateringen manglede for at blive rigtig effektiv. At kunne forstå konteksten af en side der bliver linket fra, trækker langsomt tæppet væk under dem som bygger unaturlige links

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 19:38

Ah ja, asiatiske links, den forstår jeg heller ikke. Underligt.

Korrekt, Google prøver på at få deres algoritme til at blive mere smart forstå sætninger bedre. Men Hummingbird er ingen straf. Blot en update de lanceret i samarbejde med deres 15 års fødselsdag. En 'ny' algoritme en efterfølger til 'Coffeine Update'. 

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Fra  BizzBuzz Skrevet kl. 19:43

Måske er det en konkurrent, som har bestilt dem.
Godt klar over at det er en update, men det er en opdatering af algoritmen, som gør Penguin stærkere, da Google tidligere havde sværere ved at forstå kontekst, så f.eks. splogs kunne give linkjuice

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)