Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fri fragt til de udvalgte - må man det?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skulle finde nogle blækpatroner til min mor og fandt en webshop, der reklamerede med fri fragt i en Adwords annonce. Jeg klikker på annoncen og ganske rigtigt er fragten sat til 0 kroner. Jeg sender så linket til min mor, men når hun klikker på linket, koster fragten 45 kroner. Må butikken det?

Jeg spørger af ren og skær nysgerrighed, for jeg bestilte selvfølgelig bare blækpatronerne for min mor Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 25. Mar 13
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Det må man godt. Det var jo DIG der fandt tilbuddet OG blev tiltrukket af det via en Adwords annonce hvor de netop nok havde BETALT for, at få den frie fragt sat på Wink Havde din mor gjort det samme havde HUN også fået muligheden.... Men hun fandt IKKE annoncen på Adwords Big Smile

Hilsen Eva

Fra Herning
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 36
Fra  Jesper Mikkelsen Fotografering Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det må man gerne.

Det er formentlig for at lokke nye kunder til, så når man bruger google-linket, kommer der en cookie der siger fri fragt. Dem der kender siden og er loyale tænker måske ikke over fragten. Tror dog personligt jeg ville handle andet steds, hvis der var fri fragt sidst, men ikke mere - uden at være blevet gjort opmærksom på det var et specielt tilbud...

Får også ofte "nyhedsbreve" med tilbud, fra diverse sider, hvor rabatten gælder, såfremt man kommer fra et bestemt link i mailen.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er generelt stor frihed, så længe du ikke bevæger dig over i køn eller etnicitet. Synoptik må eksempelvis gerne sælge briller med aldersrabat (78 år = 78%), hvilket kritikere nok vil mene er  aldersdiskrimination. 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er faktisk lidt vildt, med tanke på alle de privatlivsoplysninger en webshop potentielt kan få adgang til. Prisen for københavnere er 10% højere og på Mors sparer man momsen. Kommer du fra en hjemmeside med rabatkoder, er prisen på varerne tilsvarende høj. Har du tidligere betalt for fragt i shoppen, vil du aldrig få adgang til annoncer med fri fragt. Er der tidligere handlet med et EAN-nummer, ganges priserne med 2. Der er uanede muligheder Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)