Hej alle, Jeg ønsker at være anonym i denne sag da den er lidt pinlig. Jeg har et selskab hvor vi er 4 ansatte. Pga. vores situation pt har der ikke været penge til at få hjælp til administrationen, og det fortryder vi bitterligt nu. Selskabet har udbetalt løn til medarbejderne, men uden egentlig at indberette lønnen nogen steder, lige så er der heller ikke udstedt lønsedler. Vi er nu kommet på fode igen i slutningen af året og har endelig fået overblik over omfanget. Idet jeg ikke ønsker at snyde SKAT eller andet vil jeg gerne indberette de lønninger der er udbetalt, og betale den skyldige skat og am-bidrag. Er der nogen der kan hjælpe mig med hvor dan jeg lettest gør det? Kan jeg indberette det til eIndkomst og få en betalingslinje eller lignende? Håber meget på jeres hjælp, og knap så meget på jeres fordømmelse over de træk vi har lavet. Mvh. |
Hvorfor kontakter du ikke SKAT og lægger kortene på bordet. Så skal de nok hjælpe dig videre. De er jo også interesseret i at der kommer styr på tingene.