Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aesiras hjælp

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej..

Jeg sidder og roder med regnskabsprogrammet Aesiras, og jeg har virkelig nogle problemer jeg ikke forstår..

Jeg er kommet så langt, at jeg har oprettet kunder osv..  Men når jeg udskriver en faktura, kommer der hverken beløb eller kunde med på den.. Der er en blank faktura med mit logo og hvad der ellers bare er på en skabelon..

Er der nogen der ved hvad dette skyldes, og vigtigst af alt, hvordan jeg får gjordt det rigtigt ?.

Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 15:32

Jeg kan desværre ikke hjælpe, men kun sige, at jeg har også har mine problemer med det program for tiden, hvilket har resulteret i jeg ikke er kommet igang med min bogføring :-(

Jeg havde f.eks. valgt kun at kopiere det grundlæggende, så jeg selv skulle opsætte kontoplan fra bund af, momskoder, kassekladder osv. Jeg kunne så ikke oprette momskoder, hvilket viser sig, at dette ikke kan lade sig gøre før i deres service pack nr. 2 som kommer om ca. 14 dage.

Måske der kan være andre problemer også som først bliver opdateret i den nye service pack?!

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 12:55

Okay - det lyder godt nok ikke lovende :s..

Kunne være man skulle finde et andet, jeg har i hvert fald brug for et system der virker nu !.

Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 23:57

Brian Fraende - InMoto Reklame:

Okay - det lyder godt nok ikke lovende :s..

Kunne være man skulle finde et andet, jeg har i hvert fald brug for et system der virker nu !.

Samme her... jeg vil gerne have mit momsregnskab ind for dette kvartal og nu er det altså snart slut.

Godt man har til 12. november med at afregne det.

Er bare lidt ked af at skulle finde noget andet for egentlig synes jeg det virker som om det ellers er et godt system, overskueligt osv.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)