Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kæmp for dyrene i Danmark!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Halløje

Vi høre næsten alle sammen i pressen dagligt, om at der foregår dyremishandling i Danmark.
Så er du imod dyremishandling, så være sød og melde dig ind i min gruppe på Facebook.

Søg efter (Nejtildyremishandling) på facebook, og kæmp for vores kære dyr i Danmark.
Tusinde tak!

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 00:02

Det er en værdig sag, men jeg har svært ved at se, hvordan et medlemskab af din gruppe konkret hjælper dyrene. Ville det ikke være mere nærliggende at tilslutte sig en forening som eksempelvis http://www.dyrenes-beskyttelse.dk/ :-)?

Mit personlige indtryk er, at vi i Danmark, udfra et globalt synspunks, passer ganske godt på vores dyr. Af samme grund tror jeg, at netop enkeltsager får så stor opmærksom i pressen som de gør. Globalt ser det dog anderledes ud, hvor der er nationer og områder hvor denne "dyrevelfærdskultur" er ikke eksisterende. Det synes jeg, ville være et mere interessant sted at starte; altså hvordan det her "værdikompleks" kan udrulles som en langsigtet strategi.

Vi skylder dyrene en rationel tilgang til dyrevelfærd :-).

Tilmeldt 28. Mar 13
Indlæg ialt: 100
Fra  ByD Skrevet kl. 00:47

Hej Michael.

Din tanke med en gruppe er fin. Jeg er selv født med en kæmpe kærlighed til dyr, men som Casper siger skal der handling til og en facebookgruppe kan ikke gøre det.

Facebookgrupper er desværre blevet den nemme måde at vise sympati på. Så snart man har trykket "synes godt om" til f.eks. en gruppe som din, har man gjort sit. Det er en ærgerlig udvikling.

Den tanke der altid går gennem mit hoved når jeg støder på indlæg fra nogen der vil starte en facebookgruppe for et velgørende formål, er om i mon virkelig tænker på de velgørende formål eller på gruppen. Det var måske groft sagt og jeg siger ikke at det er sådan i dit tilfælde, men jeg tænker at hvis man vil kæmpe en sag og vil drage andre ind i den, er man vel selv et godt forbillede og donerer til det velgørende formål og i dette tilfælde wspa eller lign.?

Du skal have god vind med din gruppe - dyremishandling er noget svineri(!!), det kan vi hurtigt blive helt enige om!
Jeg plejer at trøste mig selv med at der trods alt findes flere mennesker der vil passe på vores dyr, end dem der ikke kan finde ud af det!

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 06:23
Man kan kæmpe for dyrene når man vælger kød.
Om man køber industrikød eller om man vælger køb der er opdrættet og slagtet på en forsvarlig måde.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)