Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil gerne høre råd, erfaringer og tips om egnede webshop-løsninger med integration

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Oct 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg vil rigtig gerne høre jeres råd, erfaringer og tips til en god løsning på følgende: Jeg driver i dag en sportsudstyrsforretning og ønsker at starte en webshop. Jeg har brug for at der fra start er integration mellem økonomi-system (fremadrettet sandsynligvis e-conomic), kassesystem (pt. DDD, men kan være andet) og den webshop jeg vælger.

Jeg er ikke nogen teknik-ørn og derfor tænker jeg, at jeg har brug for at finde en standard-webshop (scannet, dandomain eller lign.) som kan integreres, men som også giver muligheder for noget SEO og PLA. Hvor er det fornuftigt at stamlagerdata findes (fødes)? Jeg er også interesseret i en open source løsning (ex. Magento). Kender I nogle leverandører indenfor dette:

Hvad skal jeg forvente at investere og hvilke systemer har I erfaringer med virker i fht. ovenstående? Jeg vil være glad for at høre jeres tanker og erfaringer.

Venligst

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 22:00

Hey 
jeg syntes du skal prøve og tage et kik på vores system FlexPOs og efterfølgende tage en snak med en af vores to forhandlere Amero eller iAdvice
de har begge god erfaring med POS + ERP + Webshop opsæt... :)

God nytår ;)
Mvh
Jacob Ipsen 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 00:10

Jeg er ikke bekendt med, om de ønskede integrationsmuligheder findes i http://www.shoporama.dk/ . Men de er meget dynamiske, så du kan altid forhøre dig om de konkrete muligheder. 

Det er i hvert fald det system jeg vil anbefale. Det er nyudviklet software med salg, SEO og konvertering for øje.

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 08:36

Hej Carl,

If you don't know all this technical stuff,

why don't you find a consultant that can help choose the right system for you based on your business's needs and goals?

What are your business's Needs and Goals?

if you tell us, we could help you find the right solution.

Because otherwise its just personal preference,

Fx. I like Land Rover as a car manufacturer, 

where some others like Audi.

In the end, A Land Rover is better for me, because it meets my needs.

but may not meet someone else's needs,

Hvis du føler til hold tilbage pga. det engelske sprog, skal du vide at jeg FORSTÅR ALT DANSK.
Jeg har blot valgt at skrive på mit modersmål, for at udtrykke mig bedst.
Jeg glæder mig til at høre fra dig :)

carl2001:

Hej Aminoer,

Jeg vil rigtig gerne høre jeres råd, erfaringer og tips til en god løsning på følgende: Jeg driver i dag en sportsudstyrsforretning og ønsker at starte en webshop. Jeg har brug for at der fra start er integration mellem økonomi-system (fremadrettet sandsynligvis e-conomic), kassesystem (pt. DDD, men kan være andet) og den webshop jeg vælger.

Jeg er ikke nogen teknik-ørn og derfor tænker jeg, at jeg har brug for at finde en standard-webshop (scannet, dandomain eller lign.) som kan integreres, men som også giver muligheder for noget SEO og PLA. Hvor er det fornuftigt at stamlagerdata findes (fødes)? Jeg er også interesseret i en open source løsning (ex. Magento). Kender I nogle leverandører indenfor dette:

Hvad skal jeg forvente at investere og hvilke systemer har I erfaringer med virker i fht. ovenstående? Jeg vil være glad for at høre jeres tanker og erfaringer.

Venligst

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)