Hej Aminoer, Jeg vil rigtig gerne høre jeres råd, erfaringer og tips til en god løsning på følgende: Jeg driver i dag en sportsudstyrsforretning og ønsker at starte en webshop. Jeg har brug for at der fra start er integration mellem økonomi-system (fremadrettet sandsynligvis e-conomic), kassesystem (pt. DDD, men kan være andet) og den webshop jeg vælger. Jeg er ikke nogen teknik-ørn og derfor tænker jeg, at jeg har brug for at finde en standard-webshop (scannet, dandomain eller lign.) som kan integreres, men som også giver muligheder for noget SEO og PLA. Hvor er det fornuftigt at stamlagerdata findes (fødes)? Jeg er også interesseret i en open source løsning (ex. Magento). Kender I nogle leverandører indenfor dette: Hvad skal jeg forvente at investere og hvilke systemer har I erfaringer med virker i fht. ovenstående? Jeg vil være glad for at høre jeres tanker og erfaringer. Venligst |
Hey
jeg syntes du skal prøve og tage et kik på vores system FlexPOs og efterfølgende tage en snak med en af vores to forhandlere Amero eller iAdvice
de har begge god erfaring med POS + ERP + Webshop opsæt... :)
God nytår ;)
Mvh
Jacob Ipsen