Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med Billy's Billing regnskabsprogram

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1880
Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Roberts.dk:

At gå fra Navision (ned til) Billys svarer til at være vant til at køre i en 4.6 liters 8 personers stationcar (bemærk ingen navne nævnt) og stige om til en 4 personers 1.0 liters minibil, og så forvente at dæk og fælge fra den store kan monteres på den lille.... og køre videre derfra somom intet var hændt.  Jeg vil i den forbindelse ikke sige noget hverken positivt eller negativt omkring Billys, men i stedet gøre opmærksom på, at det ALTID er forbundet med bøvl og ekstraomkostninger når det efter et stykke tid viser sig, at det førstvalgte (smarte, lette, simple og billige) regnskabsprgram ikke længere er tilstrækkeligt.  Husk det.  Lad være med at gå ned på dit regnskabssystem.  Det er rygraden i dit firma.

Forskellen er blot at det ikke er mit system, og at det bruges til simple bogføringsopgaver. Det er rent og skær konteringer jeg vil have læsset over, og da jeg ikke har adgang til systemet hos revisoren, og ikke nødvendigvis selv kunne bruge det er det en ret ubrugelig betragtning.

Selvfølgelig går man ikke fra et Entreprise ERP system til en avanceret bogføringsløsning uden at miste funktionalitet, men hvis funktionaliteten alligevel ikke er brugt er det blot besværligt og dyrt at have det.

Med al ære og respekt for regnskabssystemer, så lever virksomheden af salg - ikke af bogføring og financiel styring.

Den 4.6 liters 8 personers stationcar er sværere at parkere foran bageren når du blot skal hente en liter mælk.

Fra København
Tilmeldt 13. Sep 13
Indlæg ialt: 54
Fra  Erhvervslearn Skrevet kl. 09:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej BroncofanDK 

Du kan desværre ikke importere ældre data ind i vores system. Du har muligheden for at oprette en åbningsbalance midt på årets og forsætte i Billy's Billing derfra. 

Du må meget gerne skrive til Billy@billyssbilling.dk, så skal vi nok tage hånd om dine spørgsmål.

Angående app til Android så ligger den online tilgængelig, man skal bare lede lidt ekstra for den, da søgningen på app'en er svag.

Mvh. Oliver 

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1880
Skrevet kl. 11:34

Oliver Storm:

Hej BroncofanDK 

Du kan desværre ikke importere ældre data ind i vores system. Du har muligheden for at oprette en åbningsbalance midt på årets og forsætte i Billy's Billing derfra. 

Du må meget gerne skrive til Billy@billyssbilling.dk, så skal vi nok tage hånd om dine spørgsmål.

Angående app til Android så ligger den online tilgængelig, man skal bare lede lidt ekstra for den, da søgningen på app'en er svag.

Mvh. Oliver 

Tak for svaret.
Det er en skam, da det forekommer som et glimrende og meget tilgængeligt system, men det vil vare årevis før man har ordentligt økonomisk overblik hvis man ikke manuelt vil indtaste tidligere år, og jeg har derfor bedt jer nedlægge min account igen, og skal så lede efter en anden løsning.
mvh jens
Fra København
Tilmeldt 13. Sep 13
Indlæg ialt: 54
Fra  Erhvervslearn Skrevet kl. 12:19

BroncofanDK:

Tak for svaret.
Det er en skam, da det forekommer som et glimrende og meget tilgængeligt system, men det vil vare årevis før man har ordentligt økonomisk overblik hvis man ikke manuelt vil indtaste tidligere år, og jeg har derfor bedt jer nedlægge min account igen, og skal så lede efter en anden løsning.
mvh jens

Hej BroncofanDK

Det jeg ked af at høre.

Du vil stadig have et overblik over dit faktiske resultat, indtægter og udgifter når du har udfyldt åbninsbalancen. Hvis du vil have hjælp til at udfylde den, er du meget velkommen til at kontakte os.

Men hvis du er besluttet på at lukke din bruger, skal jeg be dig om at sende en mail til billy@billysbilling.dk, så skal det nok ske automatisk. 

Mvh. Oliver

Fra København
Tilmeldt 25. Feb 09
Indlæg ialt: 175
Fra  BitMasch Skrevet kl. 12:35

Softwareudvikler med speciale indenfor skalerbare webløsninger. PHP, MySQL, Puppet, Python, Apache, nginx, HTML5, m.m.
http://bitmasch.com/

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 20:44
Fra København
Tilmeldt 25. Feb 09
Indlæg ialt: 175
Fra  BitMasch Skrevet kl. 12:36

Carsten Kvist:
Den virker dog ikke, hvis ikke man har 2.0 ?!?! - Det har jeg så åbenbart ikke!

Mener du nyere end Android 2.0? Jeg har Android 4.4 og appen virker fint her, den kan kun uploade billeder af kvitteringer p.t.

Softwareudvikler med speciale indenfor skalerbare webløsninger. PHP, MySQL, Puppet, Python, Apache, nginx, HTML5, m.m.
http://bitmasch.com/

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 13:01

Martin:

Carsten Kvist:
Den virker dog ikke, hvis ikke man har 2.0 ?!?! - Det har jeg så åbenbart ikke!

Mener du nyere end Android 2.0? Jeg har Android 4.4 og appen virker fint her, den kan kun uploade billeder af kvitteringer p.t.

Nej. BilliyBilling 2.0

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)