hej med-aminoer mit første indlæg her på Amino, håber i kan hjælpe. Jeg har startet min enkeltmandsvirksomhed og vil i den forbindelse gerne have en hjemmeside for at nysgerrige kunder kan se noget om hvem jeg er, og hvad priserne er på mine ydelser, og andre generelle informationer så jeg fremstår professionel og seriøs. (er selvfølgelig seriøs og professionel, men kunder vil jo gerne kunne baggrundstjekke firmaer, ved jeg fra mig selv i hvert fald). Jeg har købt domænenavn og webhotel fra Dk-hostmaster og Dan-domain, og jeg har ihærdigt prøvet selv og lave en hjemmeside men jeg begriber ikke hvordan det fungere, jeg har ikke kunne finde noget brugbar hjælp på nettet og har downloadet joomla og wordpress men det er bare en bunke filer og intet program ? så jeg er virkelig på bar bund, jeg har prøvet og gå ind på min "hjemmeside" www.poleringservice.dk men der står kun en ny kunde snart flytter ind, føler pt. jeg har købt noget jeg ikke kan bruge til en fis. så jeg vil meget gerne bede om jeres hjælp, evt. en som kan sætte sådan en side op uden det koster mig en formue. vh Jacob Dalgaard |
Hej Jacob !
Jeg kan ikke hjælpe dig
Men det kan ham her http://www.amino.dk/members/Mysecret/default.aspx
Og så ovenikøbet til en god kvalitet og pris.
Prøv ham og du vil ikke fortryde.