Det kommer vel an på hvilken type redirect bit.ly bruger - Håber der er en der kan hjælpe? :) Hvis det er 301 permanent redirect, tror jeg fint at bit.ly virker til SEO. Men ret mig endelig hvis jeg tager fejl.
bit.ly link hjælper ikke overhovedet til linkbuilding vel ? :-)
På forhånd tak.
Mvh WebDavy
Hej WebDavy
Det skulle ikke gøre den store forskel, og fungerer som en 301 redirect, når du bruger Bitly.
Dog mener flere, at du "kun" vil få en effektivitet på 99% igennem en url shortener som f.eks. Bitly, imod måske 100% ved direkte linkning - udenom en url shortener.
Hvad der vil ske, hvis Bitly en dag lukker ned er jeg ikke klar over.
Du kan læse mere om Bitly her: http://support.bitly.com/knowledgebase#i_0_1
Så det i forslår, er altså at man ikke bruger bitly også bare bruger den alm. shortener der er i Wordpress? :-)
Hvad med statestik så? altså clicks og hvor de er fra. Hvad er bedst til dette? Det var derfor der jeg egentlig synes at bitly tjenesten var ret lækker at arbejde med?
Mvh WebDavy
Podio, Trello eller Excel? Vi kan hjæpe dig på webdavy.com
bit.ly er fint på f.eks. twitter, og du kan også se statistik på deres side. Hvis du virkeligt vil bygge links, så er det her en mikrodetalje (som at diskutere H1'ere). Lav noget fantastisk indhold, som andre har lyst til at linke til, og lad være med at skrue på de små knapper