Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster det at få lavet en E-handel hjemmeside?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 13. Dec 13
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 00:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Jeg står med en god idé og begynder nu at tænke på hvad følgende vil koste:

At få nogen til at  lave hjemmesiden, hvor der er tilknyttet visa osv.

Mvh Christian 

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du ved at starte ny butik eller webshop? Har du tænkt på hvordan dine kunder skal kunne betale?

Med Nets får du en sikker og pålidelig betalingsløsning.

Kontakt Nets og få et skræddersyet tilbud der passe til netop din forretning.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 01:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der er priser lige fra "gør-det-selv" udgaven til stort set ingen penge, som kan være en fin idé hvis du har designmæssig og teknisk indsigt. Ud over det findes det rigtig mange muligheder lige fra vores til et par tusinde til store webbureauer der tager det 10 dobbelte.

Det afhænger meget af hvad du vil med din shop - og ikke mindst hvor meget du selv er i stand til at udføre.

Mit råd er, at du skal finde en løsning i såkaldt "open source" her har du selv adgang til alle dine data/filer, så du er i princippet er uafhængig af en fast leverandør. Af den slags løsninger findes f.eks. wordpress med woocommerce, prestashop og det system vi bruger som hedder Magento.

Fordelen ved "open source" er, at hvis du skal lave ændringer i shoppen, så findes der tusindevis af kompetente folk der kan hjælpe dig.

Fra Aarhus
Tilmeldt 21. Dec 13
Indlæg ialt: 138
Fra  RankScanner Skrevet kl. 04:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville umiddelbart sige mellem 10.000 og 20.000 kr. hvis den skal laves ordentligt. Og er du ude i noget specielt, såsom f.eks. Just-eat-lignende, kommer man nok ikke af sted med det for under 50.000. Men hvad ved jeg. :) Bare nogle gæt. Håber der kommer flere på banen.

Fra Odense
Tilmeldt 19. Feb 08
Indlæg ialt: 636
Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis man kan finde et passende theme der er WooCommerce kompatibelt, så kan man komme i gang for langt mindre. Omvendt så kan en rimelig standardshop (hvad angår produkter altså) også koste 30.000 kr. hvis man har lidt specielle ønsker til designet :)

WordPress + WooCommerce er en rigtig god start platform - med mindre du har flere tusinde varenumre, så begynder WordPress at blive et problem. Jeg har aldrig arbejdet med Prestashop eller Magento, men mit indtryk er at det kræver lidt flere tekniske kompetencer, men det er der måske nogle der kan af- eller bekræfte :)

 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Christian

Se hvad jeg tilbyder via www.shopexcellence.dk og tag gerne kontakt, hvis det er interessant for dig.

venlig hilsen

Ole

Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er velkommen til at prøve vores nye prisudregner, hvor du ved at besvare nogle spørgsmål får en prisindikation med det samme :)

http://www.migrator.dk/quote.aspx

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan lave en shop til dig i WordPress med Woocomerce for en rigtig god pris. 

Kontakt mig gerne for spørgsmål (Se link i bunden) Eller her på Amino

Mvh Niklas 

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Vi tager 14.995,- for en køreklar webshop baseret på systemet Magento.

Den er unikt designet og er inkl. første års hosting og betalingsgateway (så du kan tage kort). Oven i dette skal du kun have en indløsningsaftale (med fx. NETS/TELLER).

Du er meget velkommen til at sende mig en besked hvis du vil vide mere eller læse mere på nedenstående link.

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du ønsker en webshop i WordPress og WooCommerce kan vi sagten hjælpe dig med det. Bare hiv fat i os og giv os mere konkret information, og så giver vi et tilbud til dig.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)