Hej iværksættere! Hvordan laver man en mail som hedder f.eks: kundeservice@eksempel.dk Håber i kan hjælpe M.v.h. Nicklas |
Det kan du typisk klare igennem dit webhotel, hvis du da har et website?
Hej iværksættere! Hvordan laver man en mail som hedder f.eks: kundeservice@eksempel.dk Håber i kan hjælpe M.v.h. Nicklas |
Hej Mikael Tak for dit hurtige svar!
|
Jeg kender ikke selv MeeBox, men vil da bestemt tro, at muligheden for at tilknytte en eller flere email-adresser til dit domæne eksisterer. Hør evt. deres kundeservice ad. |
Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.
Hej,
Det er en simpel process :-)
Så skal du blot have sat den op til dit mailprogram, hvis du bruger et sådant eller også kan du benytte deres webmail (domæne.dk/webmail) |
Hjemmeside, webshop, vedligeholdelse og support - Toftec sikrer en høj kvalitet på dine webopgaver.
Hej Casper :-) Tak for hjælpen! Jeg har nu fikset det! Men hvordan sætter jeg den op til mit mailprogram? Normalt bruger jeg Yahoo |
Hej, Nej, du skal tilgå kontrolpanelet igennem dit domæne, eksempelvis: domæne.dk/cpanel Adgangskoden hertil vil være at finde i dit velkomstbrev, såfremt du ikke har ændret den. (som standard ikke den samme kode som til my meebox) |
Hjemmeside, webshop, vedligeholdelse og support - Toftec sikrer en høj kvalitet på dine webopgaver.
Tak for hjælpen :) Fandt også denne guide: http://meebox.net/da/support/artikel/98/Opret+en+E-mail+adresse Men hvordan skal jeg koble den op med min mail? Bruger normalt yahoo |
Jeg er ikke helt sikker på jeg forstår dit spørgsmål. E-mailen du laver, kan du tilgå gennem webmail eller opsætte den i en email-klient (såsom Outlook, Thunderbird, Windows Live Mail, Apple Mail m.f.). |
Nu forstår jeg.. :) Lige nu har jeg en webmail i gennem noget der hedder Roundcube. Men synes det virker lidt besværligt! Kan du andbefale en bestemt email-klient? |