Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback søges på iskins.dk

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 1. Jul 11
Indlæg ialt: 295
Fra  iskins.dk Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg håber at i har haft en god jul.

Jeg har siddet og arbejdet på designet på min webshop og ville gerne høre om i har en mening eller to om den.
Min webshop er som de fleste nok har regnet ud www.iskins.dk  

Min plan er at alle produkt billeder skal have en grå baggrund for at gøre produkterne mere synlige, det skal gøres når jeg life for tiden.

På forhånd mange tak.

Mvh Marc

Ung iværksætter med store drømme

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 17:57

Det virker til at der er en del broken-links på dine billeder? F.eks dit logo - det giver ikke et fuldkomment indtryk af dine side og det er derfor svært at vudere den :)

Derudover mangler der lidt oversættelser hist og her f.eks ""Træ" was successfully added to your cart."

Ellers synes jeg shoppen ser ok fin ud og er nem at navigere :D

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 17:57

Det virker til at der er en del broken-links på dine billeder? F.eks dit logo - det giver ikke et fuldkomment indtryk af dine side og det er derfor svært at vudere den :)

Derudover mangler der lidt oversættelser hist og her f.eks ""Træ" was successfully added to your cart."

Ellers synes jeg shoppen ser ok fin ud og er nem at navigere :D

Tilmeldt 1. Jul 11
Fra  iskins.dk Skrevet kl. 18:02

Hej Thomas tak for svar :)

Hvilken browser bruger du? Jeg sidder på safari og når jeg klikker på mit logo så linker den til min forside. Eller har jeg misforstået hvad "broken-links er"? :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 18:06

Fra Holme Olstrup
Tilmeldt 2. Dec 13
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 18:13

Hej Marc

På samme måde som Thomas oplever jeg også at billederne ikke vises på siden. Det sker både i Chrome og firefox. Men i safari vises alle billeder umiddelbart korrekt

Tilmeldt 1. Jul 11
Fra  iskins.dk Skrevet kl. 18:23

Hej Lapin :)

Nå.. det er da et KÆMPE problem! Hvordan får jeg lige det rettet? 

RETTELSE:

Jeg har prøvet at ændre formatet filerne er gemt i og nu vises det korrekt i Chrome.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 420
Fra  Retro Media Skrevet kl. 00:06

Hej Marc, 

Jeg har herunder samlet lidt feedback, til din side:

- Få optimeret kvaliteten på dit logo, samt ikonerne ved siden af. Kvaliteten er ringe, og virker meget "grumset" - Det samme med din indkøbskurv, den virker også lidt "grumset"

- "køb her!" og "se dem her" knapperne i dine slides, virker som om, at er placeret forket. Knappen er placeret i midten af hvert slide, hvilket for mig, ser helt forket ud. Så kig på dine knapperne i dine slides, og se om du ikke kan få gjort dem mere lækre!

- Skab noget mere luft mellem din slider, og de nedenstående produkter. Dér er masser af plads under din menu, så du kan sagtens rykke slideren lidt højere op, og derved skabe mere luft. 

- Skab noget C2A, på de produkter som er på forsiden. Under produkterne står prisen med småt, du kan også sagtens gøre prisen lidt større, og tilføje en "læg i kurv" knap. 

- "Del dette:" knappen på forsiden virker meget malplaceret. Når man er inde på selve produkterne er knappen fin, men ikke på forsiden. 

Håber du kan bruge det!

Forsat god aften, samt weekend!

Tilmeldt 1. Jul 11
Fra  iskins.dk Skrevet kl. 10:28

Hej Retro Media.

Super mange tak for feedbacken, der er noget jeg kan tage fat i.

Kan godt se det med slideren og dens knapper, at de er lidt malplaceret.

Jeg har arbejdet på at få C2A knapper på produkternes tumbnail billeder, men mine tekniske evner rækker ikke der til og jeg er løbet ind i en mur angående det problem. Jeg prøver selvfølgelig at få det rettet da jeg er 100% enig i dig.

God weekend til dig også :)

Mvh Marc 

Fra Holme Olstrup
Tilmeldt 2. Dec 13
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 16:14

Hej Marc

Det ser ud til at have hjulpet, i hvert fald kommer billederne frem i både chrome og firefox. dog vises dette billede i din slider fortsat ikke

http://www.iskins.dk/wp-content/uploads/2013/12/Oplysnings-slide4.tif

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)