Hej GrN.dk og tusind tak for dine svar, jeg er glad for at du synes det er et fint koncept. Præmien stiger efter hvor meget jeg løbende får i annonceindtægter. Og præmien stiger så længe video-kampagnen er aktivt. Hvor meget jeg kommer til at tjene ved jeg jo ikke, og ved derfor heller ikke hvor meget præmien kommer til at stige i morgen f. eks. Jeg ved heller hvornår video-kampagnen slutter så jeg kan heller ikke sige hvor længe præmien stiger. Disse spørgsmål holder annoncøren hemmelig desværre. Men efter jeg har kørt flere af disse konkurrencer, kan brugeren danne sig et overblik og se på siden hvor meget man kunne vinde sidste konkurrence og hvor længe den kørte.
Hej GrN.dk og tusind tak for dine svar, jeg er glad for at du synes det er et fint koncept. Præmien stiger efter hvor meget jeg løbende får i annonceindtægter. Og præmien stiger så længe video-kampagnen er aktivt. Hvor meget jeg kommer til at tjene ved jeg jo ikke, og ved derfor heller ikke hvor meget præmien kommer til at stige i morgen f. eks. Jeg ved heller hvornår video-kampagnen slutter så jeg kan heller ikke sige hvor længe præmien stiger. Disse spørgsmål holder annoncøren hemmelig desværre. Men efter jeg har kørt flere af disse konkurrencer, kan brugeren danne sig et overblik og se på siden hvor meget man kunne vinde sidste konkurrence og hvor længe den kørte.
Hilsen Zissan Zuper.
Har du sikret dig med annoncøren at det er i orden du skaber et incitament til at klikke på reklamen for at vinde det?
Kan ikke se idéen i at lave en sådan side, hvad får du ud af det hvis du giver præmien væk? OG - Den e-mail folk bruger, skriver du at du ikke bruger til andet end at kontakte mht. præmier, men annoncøren, bruger de den? - Og til hvilke nyhedsbreve?
Forstår ikke het ordet "incitament". Og så er det slet ikke et krav, og der opfordres heller ikke til at klikke på annoncen. Brugerne skal se videoen af helt egen interesse. Har også tydeligt skrevet "Annonce" ovenover for tydeligt at vise at det er en betalt reklamevideo. Så håber ikke der er noge problemer der.
Hej Christoffer. Annoncøren viser kun sin video på forsiden og betaler mig løbende for hvert view videoen får som jeg sætter i "præmiepuljen". Annoncøren får ikke min mailliste, den bruger jeg kun til at trække lod, kontakte vinderen, udbetale præmien og så slettes mailisten og en ny konkurrence begynder. På længere sigt vil måske 90 % af annonceindtægterne på i puljen og så 10 % til mig selv og hjemmesiden, så det er det jeg kommer til at få ud af det.