Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vis os din affiliatesucces i december

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)
Tilmeldt 17. Mar 13
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Super super indlæg !!

Jeg har læst (eller set) de fleste indlæg med jeres statistikker og jeg synes faktisk at I allesammen skal have mine points for hvad I kommer med.

En super idé at dele hinandens indkomster på dette "medie" for det kan jo "presse" hinanden til at give den en ekstra skalle næste måned. Hvad med at lave en "Månedens Affiliate Succes" og så de som deltager her spytter i kassen og giver for eksempel 100 DKK hver til vinderen, DET vil da rykke....

Jeg har selv kigget på mere end en milliard (måske lidt under..) sider men jeg synes det er for indviklet til at jeg kan være med, sikkert alderen der trykker.. :-). Jeg har kigget sider hvor der ingen investering er og at man kan tjene masser af penge, så har jeg kigget vidoer på op til 40 minutter...og til sidst signet mig op til at deltage..og så viser det sig at man alligevel skal have Visa kortet frem på nettet og det har jeg ikke lyst til.

vh
Rainer

Fra Fredericia
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke rigtigt finde ud af det affiliate - jeg har tilsluttet min side til Google - og det giver et afkast på mellem 2 og 2.500 pr. måned - men er det godt ?? når man har ca. 100.000 besøgende om året.......

Eller er der nogen, som synes jeg måske kan udnytte mine besøgende bedre ??

Målgruppen er hr. og fru Danmark 

Fra København
Tilmeldt 9. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Mega flot Klaus! Må man spørge hvor mange sidder der er fordelt over?

Fra Odense
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 327
Fra  Morning Train MS Robotics Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er først her i december min affiliateside tog fat, men det holdt op igen inden juleaften. Håber da det vender tilbage :)

Men i forhold til kun at have haft 88 unikke besøg siden den startede, og 39 unikke besøg i december, så er det meget godt med 13 salg :)

Fra Sønderjylland
Tilmeldt 14. Nov 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mange tak

Det er fordelt over 3 sider, hvoraf 75 % kommer fra den ene.

En mindre detalje er, at der yderligere skal tilføjes en indtjening på 7k fra to andre netværk, der ikke er inkluderet i beregningen.

Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 336
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Klaus kan du fortælle hvilke lande der er tale om , for uden at vide det, vil jeg tror at det ikke kun er danske sider

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Klaus:

Godt nytår venner

Haha, hold da kæft Yes

Fra Sønderjylland
Tilmeldt 14. Nov 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det er udelukkende danske sider

Fra Viborg
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 232
Fra  larsholmgaard.dk Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tager hatten af i dybeste respekt Klaus! Du får hermed 34 stjerner fra mig og en ny følger på G+. Cool

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det er rigtig fedt med alle de indtjeninger. Og det kunne også være interessant at vide hvor mange udgifter der har været til reklamer osv.

Big Smile

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)